Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do złożenia ofert cenowych na zaprojektowanie i wykonanie zaproszeń

data wystawienia: 19.09.2014 10:14
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

Zapraszamy do składania ofert cenowych na zaprojektowanie i wykonanie zaproszeń na konferencję organizowaną w projekcie pn.: ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.

I. Nazwa i adres Zamawiającego

Nazwa: Miasto Słupsk

Adres: Plac Zwycięstwa 3

76 – 200 Słupsk

NIP: 839 – 100 – 55 – 07

Tel/fax: 59 84 88 304

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Zaprojektowanie i wykonanie 500 sztuk zaproszeń o parametrach:

- A4 składane do DL w C

- gramatura 250g/m²

- papier kreda błysk (dwustronnie)

- wydruk w pełnym kolorze

2. Szczegółowy opis zamówienia:

Zaproszenie powinno być wykonane zgodnie z zasadami oznakowania projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013, link do strony: http://www.popt.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx

1) Wymagane jest umieszczenie na zaproszeniach minimalnego wariantu oznaczenia czyli: emblemat Unii Europejskiej, logo Narodowej Strategii Spójności Pomoc Techniczna w wersji podstawowej oraz logo Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju,

2) w konfiguracji z innymi znakami, logo Narodowej Strategii Spójności Pomoc Techniczna należy umieszczać zawsze z lewej strony, emblemat Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z prawej strony, natomiast logo Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju powinno znaleźć się w przestrzeni pomiędzy wymienionymi znakami.

.

Dodatkowo Zamawiający przekaże Wykonawcy logo Projektu do umieszczenia na zaproszeniu.

III. Opis kryterium oceny

Cena – 100 %

Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, przy czym Wykonawca musi jednocześnie spełnić warunek wiedzy i doświadczenia.

IV. Warunki wykonania usługi i płatności

1. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu minimum 2 propozycje projektu zaproszenia w terminie do 2 dni od dnia ogłoszenia o wyborze oferty. Zamawiający akceptuje bądź zgłasza uwagi w terminie do 2 dni od otrzymania projektu zaproszenia.

2. Wykonawca przedstawi, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu co najmniej 2 projektów zaproszeń w nakładzie co najmniej 100 sztuk.

3. Termin wykonania i dostarczenia zaproszeń: najpóźniej do 7 dni od dnia akceptacji projektu zaproszenia.

4. Zaproszenia do siedziby Zamawiającego na swój koszt dostarcza Wykonawca.

5. Płatność za usługę w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz protokolarnego odbioru usługi przez Zamawiającego.

V. Opis sposobu przygotowania ofert

1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) na podany poniżej adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1, 76 – 200 Słupsk, p.105/106 (Mały Ratusz)

3. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

4. Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5. Oferta powinna być opatrzona napisem ,,Oferta na zaprojektowanie i wykonanie zaproszeń na konferencję organizowaną dla Miasta Słupska w ramach projektu pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska”.

VI. Miejsce oraz termin składania ofert i otwarcia ofert

1. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 26.09. 2014 r. do godz. 14:00.

2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2014 r., o godz. 14.15 w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), pok. 105/106.

VII. Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Wykaz usług.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Ryszard Kurpiel
Data wytworzenia:
19 września 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
19 września 2014
Nazwa pliku:
zaproszenie do złożenia ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Ryszard Kurpiel
Data wytworzenia:
19 września 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
19 września 2014
Nazwa pliku:
oferta
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Ryszard Kurpiel
Data wytworzenia:
19 września 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
19 września 2014
Nazwa pliku:
Wykaz usług
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Ryszard Kurpiel
Data wytworzenia:
19 września 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
19 września 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek