Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert cenowych na opracowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż elementów oznakowania Punktów Potwierdzających Profil Zaufany

data wystawienia: 10.10.2014 15:31
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych

(Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.)

w postępowaniu realizowanym w ramach projektu pt. e-URZĄD Dodaj do ulubionych! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Działania 5.2. - „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”, Poddziałanie 5.2.1. - „Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej”
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.


Szczegółowy opis zamówienia:

I. Nazwa i adres Zamawiającego:


Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Informatyczny

Pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk

tel: 59 84 88 489

fax: 59 84 88 489

e-mail: wi@um.slupsk.pl

adres strony internetowej: www.slupsk.pl, bip.um.slupsk.pl



II. Określenie przedmiotu zamówienia:


Opracowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż elementów oznakowania Punktów Potwierdzających Profil Zaufany:


  1. Totem Z1 – 1 szt

  2. Tablice informacyjne Z2 – 3 szt

  3. Naklejki na drzwi szklane Z3 (długość 2m) – 2 szt

  4. Znaki kierunkowe W2 (lewy) – 2 szt

  5. Znaki kierunkowe W2 (prawy) – 1 szt

  6. Oznakowanie stanowisk W6 – 3 szt

  7. Plakaty informacyjne format A2 – 10 szt (papier kredowany o gramaturze min. 130g)

  8. Stojaki na plakaty informacyjne A2 – 2 szt

  9. Opracowanie graficznie wszystkich niezbędnych element zgodnie z wytycznymi oraz przekazanie opracowań w formie elektronicznej (format CDR)


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia.


III. Termin i miejsce realizacji zamówienia:


  1. Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3

  2. Słupskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej w Słupsku, ul. Niedziałkowskiego

  3. 45 dni od dnia podpisania umowy


IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:


  1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia: ocena spełnienia warunku dokonana zostanie
    na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Zaproszenia.


V. Wymagane dokumenty:


  1. Formularz ofertowy – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zaproszenia
    wraz z niezbędnymi kopiami dokumentów.

  2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.


Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt V muszą być złożone w formie oryginału
lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.


VI. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:


  1. Kryterium oceny ofert

Cena – 100%

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie całego zamówienia i jednocześnie spełni warunki udziału w postępowaniu.

  2. Ocena ofert w zakresie kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:

Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów (100 pkt) w kryterium „cena” ofercie, która zawierać będzie najniższą cenę za realizację całego zamówienia. Punkty ofert zostaną wyliczone zgodnie ze wzorem.


najniższa cena spośród złożonych ofert

liczba punktów = -------------------------------------------------- x 100% x 100

cena oferty badanej


VII. Okres związania ofertą:


Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


VIII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:


Oferty należy składać, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zaproszenia:


  1. osobiście lub listownie na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Informatyczny (Ratusz, pok. 10)

Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk

  1. poprzez przesłanie e-mailem:

na adres: wi@um.slupsk.pl

w temacie należy wpisać: „Oferta na oznakowanie PPPZ dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”

  1. poprzez przesłanie faksem pod nr 59 84 88 489

w terminie do dnia 17.10.2014 do godz. 9.00 z dopiskiem na kopercie: Oznakowanie Punktów Potwierdzających Profil Zaufany dla Urzędu Miejskiego w Słupsku w ramach projektu pt. e-URZĄD Dodaj do ulubionych!


Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej. Oferty złożone po terminie nie zostaną uwzględnione w postępowaniu.


Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.10.2014 o godz. 10.00 w Wydziale Informatycznym Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, (pok. 10)


IX. Osoba upoważniona do kontaktowania się z Wykonawcami:


Pan Sławomir Kowalczyk – Zastępca Dyrektora Wydziału Informatycznego Urzędu Miejskiego w Słupsku, tel. 59 84 88 489, email: s.kowalczyk@um.slupsk.pl


Porozumiewanie się Wykonawcy z uprawnioną osobą odbywać się może w godzinach
7.30 – 15.30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku.


X. Załączniki


  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  2. Formularz ofertowy

  3. Projekt umowy

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
8 października 2014
Informację opublikował:
Sławomir Kowalczyk
Data publikacji:
10 października 2014
Data aktualizacji:
21 października 2014
Nazwa pliku:
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
8 października 2014
Informację opublikował:
Sławomir Kowalczyk
Data publikacji:
10 października 2014
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
8 października 2014
Informację opublikował:
Sławomir Kowalczyk
Data publikacji:
10 października 2014
Nazwa pliku:
Załącznik 2 - FORMULARZ OFERTOWY
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
8 października 2014
Informację opublikował:
Sławomir Kowalczyk
Data publikacji:
10 października 2014
Nazwa pliku:
Załącznik 3 - PROJEKT UMOWY
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
8 października 2014
Informację opublikował:
Sławomir Kowalczyk
Data publikacji:
10 października 2014
Nazwa pliku:
Załącznik 2 - DO UMOWY
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
8 października 2014
Informację opublikował:
Sławomir Kowalczyk
Data publikacji:
10 października 2014
Nazwa pliku:
Wyjaśnienie nr 1
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
14 października 2014
Informację opublikował:
Sławomir Kowalczyk
Data publikacji:
14 października 2014
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
21 października 2014
Informację opublikował:
Sławomir Kowalczyk
Data publikacji:
21 października 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek