Zaproszenie do składania ofert cenowych na opracowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż elementów oznakowania Punktów Potwierdzających Profil Zaufany
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.)
w postępowaniu realizowanym w ramach projektu pt. e-URZĄD Dodaj do ulubionych! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Działania 5.2. - „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”, Poddziałanie 5.2.1. - „Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej”
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Szczegółowy opis zamówienia:
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Informatyczny
Pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
tel: 59 84 88 489
fax: 59 84 88 489
e-mail: wi@um.slupsk.pl
adres strony internetowej: www.slupsk.pl, bip.um.slupsk.pl
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
Opracowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż elementów oznakowania Punktów Potwierdzających Profil Zaufany:
-
Totem Z1 – 1 szt
-
Tablice informacyjne Z2 – 3 szt
-
Naklejki na drzwi szklane Z3 – 2 szt
-
Znaki kierunkowe W2 (lewy) – 2 szt
-
Znaki kierunkowe W2 (prawy) – 1 szt
-
Oznakowanie stanowisk W6 – 3 szt
-
Plakaty informacyjne format A2 – 10 szt
-
Stojaki na plakaty informacyjne A2 – 2 szt
-
Opracowanie graficznie wszystkich niezbędnych element zgodnie z wytycznymi oraz przekazanie opracowań w formie elektronicznej (format CDR)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
III. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
-
Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3
-
Słupskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej w Słupsku, ul. Niedziałkowskiego
-
45 dni od dnia podpisania umowy
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
-
Posiadanie wiedzy i doświadczenia: ocena spełnienia warunku dokonana zostanie
na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Zaproszenia.
V. Wymagane dokumenty:
-
Formularz ofertowy – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zaproszenia
wraz z niezbędnymi kopiami dokumentów. -
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt V muszą być złożone w formie oryginału
lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
VI. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
-
Kryterium oceny ofert
Cena – 100%
-
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie całego zamówienia i jednocześnie spełni warunki udziału w postępowaniu.
-
Ocena ofert w zakresie kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:
Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów (100 pkt) w kryterium „cena” ofercie, która zawierać będzie najniższą cenę za realizację całego zamówienia. Punkty ofert zostaną wyliczone zgodnie ze wzorem.
najniższa cena spośród złożonych ofert
liczba punktów = -------------------------------------------------- x 100% x 100
cena oferty badanej
VII. Okres związania ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zaproszenia:
-
osobiście lub listownie na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Informatyczny (Ratusz, pok. 10)
Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
-
poprzez przesłanie e-mailem:
na adres: wi@um.slupsk.pl
w temacie należy wpisać: „Oferta na oznakowanie PPPZ dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”
-
poprzez przesłanie faksem pod nr 59 84 88 489
w terminie do dnia 28.10.2014 do godz. 9.00 z dopiskiem na kopercie: „Oznakowanie Punktów Potwierdzających Profil Zaufany dla Urzędu Miejskiego w Słupsku w ramach projektu pt. e-URZĄD Dodaj do ulubionych!”
Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej. Oferty złożone po terminie nie zostaną uwzględnione w postępowaniu.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.10.2014 o godz. 10.00 w Wydziale Informatycznym Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, (pok. 10)
IX. Osoba upoważniona do kontaktowania się z Wykonawcami:
Pan Sławomir Kowalczyk – Zastępca Dyrektora Wydziału Informatycznego Urzędu Miejskiego w Słupsku, tel. 59 84 88 489, email: s.kowalczyk@um.slupsk.pl
Porozumiewanie się Wykonawcy z uprawnioną osobą odbywać się może w godzinach
7.30 – 15.30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku.
X. Załączniki
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
-
Formularz ofertowy
-
Projekt umowy
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 22 października 2014
- Informację opublikował:
- Sławomir Kowalczyk
- Data publikacji:
- 22 października 2014
- Data aktualizacji:
- 31 października 2014
- Nazwa pliku:
- ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 22 października 2014
- Informację opublikował:
- Sławomir Kowalczyk
- Data publikacji:
- 22 października 2014
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 1 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 22 października 2014
- Informację opublikował:
- Sławomir Kowalczyk
- Data publikacji:
- 22 października 2014
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 2 - FORMULARZ OFERTOWY
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 22 października 2014
- Informację opublikował:
- Sławomir Kowalczyk
- Data publikacji:
- 22 października 2014
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 3 - PROJEKT UMOWY
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 22 października 2014
- Informację opublikował:
- Sławomir Kowalczyk
- Data publikacji:
- 22 października 2014
- Nazwa pliku:
- Załącznik 2 - DO UMOWY
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 22 października 2014
- Informację opublikował:
- Sławomir Kowalczyk
- Data publikacji:
- 22 października 2014
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze oferty
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 31 października 2014
- Informację opublikował:
- Sławomir Kowalczyk
- Data publikacji:
- 31 października 2014