Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na opracowanie diagnozy społeczno - gospodarczej Miasta Słupska wraz z analizą benchmarkingową na potrzeby Strategii Miasta Słupska 2022

data wystawienia: 20.02.2015 14:31
status: zamknięte

Słupsk, 18 lutego 2015 roku



Zaproszenie do składania ofert



Niniejszym zapraszamy do składania ofert na opracowanie diagnozy społeczno - gospodarczej Miasta Słupska wraz z analizą benchmarkingową (Grupa porównawcza - JST o podobnych parametrach tj: Koszalin, Grudziądz, Elbląg, Włocławek, Płock) na potrzeby Strategii Rozwoju Miasta Słupska 2022.



I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. (59) 8488 225

fax (59) 8488 465

e-mail: wirm@um.slupsk.pl

Osoby do kontaktu: Iwona Chrapkowska – Inspektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta



II. Opis przedmiotu zamówienia:


opracowanie diagnozy społeczno - gospodarczej Miasta Słupska wraz z analizą benchmarkingową (Grupa porównawcza - JST o podobnych parametrach tj: Koszalin, Grudziądz, Elbląg, Włocławek, Płock).



Szczegóły oferty:


1) Diagnoza społeczno – gospodarcza Miasta Słupska


Metody i narzędzia potrzebne do przygotowania dokumentu zaproponuje Wykonawca w formie pisemnego opisu metodologii.


Diagnoza powinna zostać przeprowadzona w 5 zaproponowanych sferach: społecznej, gospodarczej, komunalnej, rewitalizacji i zielonego miasta i być odpowiedzią na zadane w każdym obszarze pytania strategiczne. Odpowiedź na pytania powinna wynikać z analizy zaproponowanych przez Wykonawcę mierzalnych wskaźników, które będą przedmiotem oceny Zamawiającego.


Wykonawca do każdej z 20 kategorii w 5 obszarach zaproponuje minimum 5 a maximum 10 mierzalnych i porównywalnych wskaźników, których analiza i porównanie doprowadzą do odpowiedzi na pytania strategiczne. Wskaźniki powinny zostać przedstawione w latach 2009 – 2014 (chyba, że nie są dostępne), porównane ze wskazaniem trendu oraz – jeżeli to możliwe ze wskazaniem prognozy w perspektywie 7 lat tj. do 2022 roku. Ponadto co najmniej jeden ze wskaźników w każdej z kategorii (20 wskaźników) powinien być przedstawiony w podziale na dzielnice (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do niniejszego Zaproszenia). Podsumowaniem każdego z obszarów powinno być wskazanie kluczowych trendów mających znaczenie dla rozwoju Miasta Słupska.


Założenia do diagnozy:


Obszar 1 - Diagnoza w sferze społecznej:


1.1 Bezpieczeństwo:


  • Czy Miasto Słupsk jest bezpieczne?

  • Czy służby porządkowe i ratownicze (policja, straż miejska, straż pożarna, ratownictwo medyczne) działają prawidłowo?

  • Czy Słupszczanie mogą czuć się bezpieczni w domu, w pracy, na ulicy? (wykrywalność przestępstw, skazania, działanie prokuratury)

  • Jakie są deficyty w bezpieczeństwie mieszkańców?

  • Czy świadomość mieszkańców w kwestii bezpieczeństwa jest wystarczająca?


1.2 Ochrona zdrowia:


  • Czy liczba działających na terenie miasta placówek zdrowia jest adekwatna do liczby mieszkańców?

  • Czy oferta specjalistycznych usług medycznych zaspokaja potrzeby mieszkańców?

  • Czy w mieście istnieje odpowiednia liczba i oferta placówek zdrowia specjalizujących się w chorobach cywilizacyjnych?

  • Czy istnieją oferty/programy profilaktyczne skierowane do mieszkańców Słupska?


1.3 Pomoc społeczna:


  • Czy wydatki z budżetu miasta na zadania w sferze pomocy społecznej są adekwatne do potrzeb?

  • Czy wielkość oferty placówek pomocy społecznej jest adekwatna do liczy osób kwalifikujących się do wsparcia?

  • Czy oferowane przez placówki formy wsparcia są adekwatne do problemów społecznych?

  • Jaka jest oferta i efekty działania instytucji opieki zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych i adopcyjnych w Słupsku?

  • Jaka jest sytuacja osób niepełnosprawnych w mieście w kontekście dostępnej oferty wsparcia?


1.4 Edukacja i wychowanie:


  • Jaka jest dostępność placówek oświatowych (przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazjalne, ponadgimnazjalne) dla mieszkańców Słupska?

  • Jaka jest dostępność żłobków dla mieszkańców Słupska?

  • Jaka jest struktura uczniów w placówkach oświatowych?

  • Czy liczba i oferta żłobków, przedszkoli, szkół podstawowych, szkół gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych jest adekwatna do struktury demograficznej miasta?

  • Jaki jest poziom nauczania w szkołach podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych?


1.5 Sport i rekreacja:


  • Czy infrastruktura sportowa jest adekwatna do zapotrzebowania?

  • Czy liczba klubów sportowych i ich oferta jest adekwatna do liczby mieszkańców/osób korzystających z klubów?

  • Czy wydatki z budżetu miasta na sport są adekwatne do wielkości, potrzeb mieszkańców oraz liczby klubów sportowych?

  • Jaka jest oferta wydarzeń sportowych i rekreacyjnych dostępnych dla mieszkańców w ciągu roku?

  • Jaka jest stan terenów rekreacyjnych w mieście?


1.6 Kultura i sztuka:


  • Jakie są kulturalne zasoby, potencjały i deficyty Miasta Słupska?

  • Czy wydatki budżetu miasta Słupska na kulturę są wystarczające?

  • Czy infrastruktura kultury i jej stan techniczny w mieście Słupsku jest adekwatna do pełnionych przez nią funkcji?

  • Jaki jest stopień uczestnictwa w wydarzeniach kulturalnych mieszkańców Słupska?

  • Czy dostęp do kultury jest równy dla wszystkich mieszkańców?

  • Jaki jest poziom edukacji kulturalnej w Mieście Słupsku?


1.7 Demografia:


  • Jaka jest struktura ludności w Mieście Słupsku?

  • Jakie są prognozy demograficzne dla miasta?

  • Dlaczego Słupsk się wyludnia?

  • Jak wygląda ruch naturalny w mieście?

  • Jak wyglądają zmiany w demografii miasta ze względu na zróżnicowanie przestrzenne?


1.8 Aktywność obywatelska:


  • Czy słupszczanie są aktywnymi mieszkańcami miasta i uczestniczą w życiu miasta?

  • Czy liczba i aktywność organizacji pozarządowych jest adekwatna do liczby mieszkańców?

  • Czy istnieją formy wsparcia działań mieszkańców?

  • Jakie są metody współudziału mieszkańców w kształtowaniu polityki miejskiej?

  • Jaka jest aktywność wyborcza mieszkańców Słupska?



1.9 Kluczowe trendy w sferze społecznej mające znaczenie dla rozwoju Miasta Słupska.


Obszar 2 - Diagnoza w sferze gospodarczej


2.1 Gospodarka w Słupsku:


  • Jaka jest struktura słupskiej gospodarki?

  • Jaka jest atrakcyjność inwestycyjna miasta?

  • Czy formy wsparcia przedsiębiorczości przez miasto są wystarczające?

  • Jaki jest stan współpracy biznesu z nauką?

  • Czy gospodarka w mieście Słupsku jest umiędzynarodowiona?


2.2 Rynek pracy:


  • Jaka jest struktura rynku pracy?

  • Jaka jest struktura bezrobocia w mieście?

  • Czy formy wsparcia osób bezrobotnych i poszukujących pracy w Słupsku są efektywne i adekwatne do struktury rynku pracy?

  • Jaka jest atrakcyjność rynku pracy w Słupsku (zewnętrzna i wewnętrzna)?


2.3 Turystyka i promocja:


  • Czy Miasto Słupsk jest rozpoznawalne w Polsce i na świecie?

  • Czy ruch turystyczny jest adekwatny do atrakcji turystycznych w Słupsku?

  • Ile i jakiego rodzaju obiekty infrastruktury turystycznej znajdują się w mieście?

  • Jaka jest skuteczność polityki promocyjnej Miasta?

  • Czy potencjał turystyczny jest w pełni wykorzystywany?


2.4 Nauka i innowacje:


  • Jak wygląda sytuacja słupskich uczelni wyższych?

  • Jaka jest sytuacja zawodowa absolwentów słupskich uczelni?

  • Czy kierunki studiów na słupskich uczelniach są adekwatne do potrzeb rynku pracy?

  • Jaka jest kondycja sektora naukowo – badawczego na słupskich uczelniach?

  • Czy Słupsk jest miastem innowacyjnym?


2.5 Kluczowe trendy w sferze gospodarczej mające znaczenie dla rozwoju Miasta Słupska.


Obszar 3 - Diagnoza w sferze komunalnej


3.1 Transport i komunikacja


  • Jaka jest struktura transportu indywidualnego?

  • Jaka jest atrakcyjność transportu zbiorowego?

  • Czy Słupsk jest miastem przyjaznym rowerzystom i pieszym?

  • Jaka jest dostępność transportowa miasta?

  • Jaki jest stan infrastruktury transportowej?


3.2 Gospodarka przestrzenna


  • Czy Słupsk posiada tereny inwestycyjne?

  • Jaki jest stopień objęcia planami miejscowymi i jaka jest ich struktura?

  • Jaka jest intensywność zagospodarowania przestrzennego miasta?

  • Czy liczba miejsc parkingowych odpowiada zapotrzebowaniu na nie?



3.3 Mieszkalnictwo


  • Jaka jest struktura i stan zasobu mieszkaniowego?

  • Czy zasób mieszkaniowy zaspokaja potrzeby lokalowe mieszkańców?

  • Czy nakłady finansowe Miasta na mieszkalnictwo są adekwatne do zapotrzebowania i stanu technicznego zasobu komunalnego?

  • Jaki jest stopień zaopatrzenia w media?

  • Jaki jest obraz działań związanych z poprawą efektywności energetycznej w mieście?


3.4 Infrastruktura techniczna


  • Jaki jest stan infrastruktury wodno – kanalizacyjnej, systemu ciepłowniczego, systemu gazowniczego, elektroenergetycznego oraz sieci teletechnicznych?

  • Jaka jest struktura wykorzystywanych paliw pierwotnych?

  • Jaki jest stan mienia komunalnego?



3.5 Środowisko naturalne


  • Czy w Słupsku spełnione są normy środowiskowe?

  • Czy powierzchnia, struktura i atrakcyjność terenów zielonych odpowiada zapotrzebowaniu?

  • Czy potencjał terenów zielonych jest wykorzystany w wystarczającym stopniu?

  • Jaki jest poziom świadomości ekologicznej Słupszczan?

  • Czy gospodarka odpadami w Słupsku jest efektywna?


3.6 Finanse miasta


  • Jakie są główne parametry budżetowe Miasta?

  • Jaki jest poziom i struktura zadłużenia Miasta?

  • Czy Miasto Słupsk efektywnie pozyskuje fundusze zewnętrzne?


3.7 Kluczowe trendy w sferze komunalnej mające znaczenie dla rozwoju Miasta Słupska.


Obszar 4 - Diagnoza w sferze rewitalizacji.


  • Czy dostępność, funkcjonalność przestrzeni publicznej w mieście zaspokaja potrzeby mieszkańców?

  • Czy działania w sferze rewitalizacji podejmowane przez Miasto są efektywne?

  • Czy formy wsparcia mieszkańców w działaniach na rzecz poprawy przestrzeni publicznej oferowane przez miasto są wystarczające?

  • Jaki jest stan małej infrastruktury rekreacyjnej i małej architektury w mieście?


4.1 Kluczowe trendy w obszarze rewitalizacji mające znaczenie dla rozwoju Miasta Słupska.


Obszar 5 - Zielone miasto.


  • Czy Miasto Słupsk wspiera mieszkańców w proekologicznych inwestycjach?

  • Czy Miasto Słupsk prowadzi politykę mobilności zrównoważonej?

  • Czy Miasto Słupsk rozwija się w zrównoważony sposób?


    1. Kluczowe trendy w obszarze Zielone miasto mające znaczenie dla rozwoju Miasta Słupska.



Wykonawca we własnym zakresie zbierze dane niezbędne do wykonania opracowania i przeprowadzenia diagnozy. Wykonawca wykorzysta dane publikowane, jak i niepublikowane ze źródeł rozproszonych, możliwie nie starsze niż z 2009 r. Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania starszych danych w przypadku, kiedy niemożliwe będzie zebranie danych bardziej aktualnych. Wykonawca każdorazowo poinformuje o tym fakcie Zamawiającego. Zamawiający zapewni Wykonawcy pomoc w zdobyciu danych, których Wykonawca, ze względów formalnych, nie będzie w stanie uzyskać, a możliwość taką będzie miał Zamawiający.


Forma dokumentu: opisowa z tabelami, wykresami i infografikami. Opracowanie na płycie CD oraz wydruk 3 egzemplarzy.


2) Benchmarking:


Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy zaproponuje po 5 mierzalnych wskaźników dla każdego z 5 obszarów do analizy benchmarkingowej (razem 25 wskaźników), których analiza będzie obrazem miasta na tle innych miast o podobnych parametrach - do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający w terminie 7 dni od przedstawienia przez Wykonawcę wskaźników do benchmarkingu zaakceptuje je albo wniesie uwagi, które Wykonawca uwzględni w terminie 3 dni roboczych.


3) Prezentacja wyników Diagnozy społeczno – gospodarczej oraz analizy benchmarkingowej na otwartym spotkaniu z Radnymi Rady Miejskiej oraz Mieszkańcami Słupska w terminach wskazanych przez Zamawiającego.


Wykonawca zorganizuje konsultacje społeczne w formie otwartego spotkania, na którym przedstawi wyniki Diagnozy społeczno – gospodarczej wraz z analizą benchmarkingową i zbierze uwagi od uczestników spotkania. Uwagi powinny zostać uwzględnione w terminie 5 dni roboczych od prezentacji (w przypadku braku uwzględnienia uwagi Wykonawca przedstawi stosowne uzasadnienie) a raport z konsultacji przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający zgłosi uwagi bądź zaakceptuje raport w terminie 5 dni roboczych dni od przedstawienia raportu przez Wykonawcę.


Po przedstawieniu Zamawiającemu ostatecznej wersji dokumentu będącego przedmiotem niniejszego zapytania Zamawiający ma 5 dni roboczych na ostateczną akceptację i przyjęcie dokumentu.



III. Termin składania ofert:


5 marca 2015 r.



  1. Termin realizacji zamówienia: do 30 kwietnia 2015 r.



V. Kryteria wyboru oferty:


Cena: 80%

Ocena zaproponowanych wskaźników: 10 %

Termin realizacji zamówienia: 10 %


Do wykonania zadania zostanie zaangażowany Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w części VI oraz przedstawi najkorzystniejszą ofertę.


Sposób wyliczenia punktów:

  1. w kryterium Nr 1: „Cena” do oceny ofert będzie brana cena ofertowa brutto, wskazana w formularzu oferty. Oferta z najniższą ceną otrzyma 80 pkt. Do wyliczenia punktów Zamawiający zastosuje następujący wzór:



P(C) = Cn / Cb x 100 x 80%



P(C) – liczba punktów przyznana w kryterium „Cena”

Cn - najniższa oferta cenowa

Cb- cena oferty badanej

100 pkt – przelicznik punktowy

80% - waga kryterium



  1. w kryterium nr 2 „Ocena zaproponowanych wskaźników” do oceny ofert będzie brana liczba zaproponowanych przez Oferenta wskaźników. Oferta z najwyższą oceną otrzyma 10 pkt. Do wyliczenia punktów Zamawiający zastosuje następujący wzór:

P(W) = Wb / Wn x 100 x 10%


P(W) – liczba punktów przyznana w kryterium „Wskaźnik”

Wn – największa liczba wskaźników zaproponowana przez oferentów

Wb- liczba wskaźników zaproponowanych w badanej ofercie

100 pkt – przelicznik punktowy

10% - waga kryterium

3) w kryterium Nr 3 - termin realizacji zamówienia - do oceny ofert będzie brana liczba dni wskazana w formularzu oferty. Oferta z najkrótszym terminem realizacji zamówienia otrzyma 10 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. Do wyliczenia punktów Zamawiający zastosuje następujący wzór:

P(T) = Tn/ Tb x 100 x 10%

gdzie:

P(T) – liczba punktów przyznana w kryterium: termin realizacji zamówienia

Tn – najkrótszy termin realizacji zamówienia

Tb - termin realizacji zamówienia oferty badanej

100 pkt – przelicznik punktowy

10% - waga kryterium


Ocenione zostaną tylko oferty nie podlegające odrzuceniu.



VI. Opis warunków udziału w postępowaniu:


Wymagania niezbędne:


1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj.

Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej czterech usług polegających na przygotowaniu strategii, planów działań, koncepcji rozwoju lub analiz o charakterze diagnostycznym w zakresie rozwoju społeczno – gospodarczego województwa, powiatu, gminy lub związków, stowarzyszeń tych podmiotów o wartości co najmniej 9 000 zł brutto każdy, oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Każdy z dokumentów opracowanych przez Wykonawcę musi dotyczyć obszaru o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 50 000 osób.


2) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.

Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje zespołem, który zostanie wyznaczony do realizacji zamówienia, składającym się z min. 3 osób posiadających doświadczenie w zakresie przygotowania dokumentów strategicznych dotyczących rozwoju lokalnego/regionalnego.


VII. Wymagane dokumenty:

1. formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do Zaproszenia,

2. opis metodologii diagnozy oraz analizy benchmarkingowej oraz przedstawienie wskaźników do każdej z 20 kategorii. Wskaźniki zostaną ocenione przez Zamawiającego.

3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, liczby mieszkańców obszaru, którego dotyczy dokument, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz wartości zamówienia – o treści zgodnej z Załącznikiem Nr 2 do Zaproszenia – oraz załączeniem dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dowody potwierdzające należyte wykonanie usług),

4. oświadczenie w formularzu ofertowym o dysponowaniu zespołem składającym się z min. 3 osób posiadających doświadczenie w zakresie przygotowania dokumentów strategicznych dotyczących rozwoju lokalnego/regionalnego, który będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w niniejszej części, winny być złożone w formie papierowej (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem).



Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:


  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 5 marca 2015 r. do godz. 14.00

  2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie i złożone w innej formie niż zapisana w zapytaniu uznaje się za nieważne.

  3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 5 marca 2015 r. o godz. 14.15 w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), hol I piętra.


2. Forma dostarczenia oferty:


Ofertę można:


a) składać osobiście na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok. 105/106


b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok. 105/106.


Uwaga: Decyduje data wpływu.


VII. Załączniki:


1. Formularz ofertowy.

2. Wykaz wykonanych usług w postępowaniu.

3. Projekt umowy.

4. Załącznik graficzny przedstawiający Miasto Słupsk w podziale na dzielnice.




Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski-Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 lutego 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
20 lutego 2015
Informację zaktualizował:
Agnieszka Jasik
Data aktualizacji:
4 marca 2015
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski-Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 lutego 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
20 lutego 2015
Nazwa pliku:
formularz ofertowy
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski-Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 lutego 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
20 lutego 2015
Nazwa pliku:
formularz ofertowy (wersja edytowalna)
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Iwona Chrapkowska
Data wytworzenia:
2 marca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
4 marca 2015
Nazwa pliku:
wykaz usług
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski-Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 lutego 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
20 lutego 2015
Nazwa pliku:
wykaz usług (wersja edytowalna)
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Iwona Chrapkowska
Data wytworzenia:
2 marca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
4 marca 2015
Nazwa pliku:
umowa
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski-Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 lutego 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
20 lutego 2015
Nazwa pliku:
dzielnice
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski-Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 lutego 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
20 lutego 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek