Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie dwóch konkursów na opracowanie koncepcji urbanistyczno- architektonicznej dla zadań: "Zagospodarowanie Bulwarów Rzeki Słupi ", "Węzeł transportowy MOF wraz z koncepcją terenów przyległych".

data wystawienia: 18.03.2015 8:32
status: zamknięte

Zapytanie ofertowe

Na organizację i przeprowadzenie dwóch konkursów o charakterze studialnym na opracowanie koncepcji urbanistyczno- architektonicznej dla zadań pn.:

- „Zagospodarowanie Bulwarów Rzeki Słupi”,

- „Węzeł transportowy Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska wraz z koncepcją terenów przyległych”,

realizowanych w ramach projektu pn. „Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.

1. Zamawiający:

Miasto Słupsk

Pl. Zwycięstwa 3

76 – 200 Słupsk

NIP: 8391005507

dane kontaktowe:

tel. (59) 8488 225

fax (59) 8488 465

e-mail: p.krzemien@um.slupsk.pl

Osoby do kontaktu: Paweł Krzemień – Podinspektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie konkursów o charakterze studialnym na opracowanie koncepcji urbanistyczno - architektonicznej dla zadań pn.:

- „Zagospodarowanie Bulwarów Rzeki Słupi”- obszar konkursu wg załącznika nr 1

- „Węzeł transportowy Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska wraz z koncepcją terenów przyległych”- obszar konkursu wg załącznika nr 2,

realizowanych w ramach projektu pn. „Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.

Wartość szacunkowa usługi wynosi poniżej 30 000,00 euro.

Celem Konkursów jest przeprowadzenie szerokiej konfrontacji twórczych prac projektowych oraz uzyskanie najlepszej pod względem funkcjonalno-przestrzennym koncepcji urbanistyczno-architektonicznych zagospodarowania terenów objętych Konkursami. Przedstawione koncepcje powinny przewidywać rozwiązania przyszłościowe oraz realne do wykonania.

Zakres prac w ramach organizacji każdego z ww. konkursów obejmuje:

1) przygotowanie programu konkursu;

2) przygotowanie materiałów konkursowych, w tym m.in.:

a) regulaminu konkursu z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego,

b) wytycznych konkursowych,

c) mapy sytuacyjnej z oznaczeniem obszaru konkursu,

d) podkładu mapowego,

e) wytycznych konserwatorskich,

f) dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego,

g) informacji o obowiązujących planach miejscowych oraz o studium uwarunkowań itp.

3) działania informacyjne, w tym promocję konkursu;

4) dystrybucję materiałów konkursowych poprzez specjalnie do tego przygotowaną stronę internetową;

5) przygotowanie treści ogłoszeń związanych z konkursami do Biuletynu Zamówień Publicznych;

6) współudział w udzielaniu odpowiedzi na anonimowe pytania uczestników konkursu;

7) przyjęcie prac konkursowych;

8) zapewnienie sędziów konkursu, zgodnie z formalnymi warunkami udziału w postępowaniu;

9) organizację i prowadzenie posiedzeń komisji konkursowej odpowiedzialnej m.in. za analizę i ocenę prac konkursowych;

10) organizację wystawy pokonkursowej dla Mieszkańców Słupska (plansze, itp.) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;

11) organizację dyskusji pokonkursowej.

Działania informacyjne, wymienione w pkt. 3 powinny obejmować m.in.:

A. min. 1 informację o konkursie w czasopiśmie branżowym,

B. min. 2 ogłoszenia w prasie lokalnej i min. 2 ogłoszenia w prasie regionalnej,

C. przygotowanie/zredagowanie informacji na temat konkursu w celu zamieszczenia przez Zamawiającego na portalu www.slupsk.pl,

D. opracowanie i wydruk katalogu pokonkursowego, z wersją elektroniczną na CD (min. 500 szt.), lub zamieszczenie 4 najlepszych prac w wydawnictwie branżowym o zasięgu krajowym i dostarczenie Zamawiającemu min. 500 egzemplarzy.

Każdy z konkursów ma mieć formę otwartego, jednoetapowego konkursu ogólnopolskiego.

3. Opis formalnych warunków udziału w postępowaniu

W postępowaniu mogą brać udział podmioty, spełniające wymienione poniżej warunki, które zostaną potwierdzone odpowiednimi dokumentami:

1) wykażą doświadczenie w zorganizowaniu przynajmniej jednego konkursu architektonicznego o zasięgu ogólnopolskim,

2) gwarantują udział 4 sędziów dla każdego konkursu, z których przynajmniej dwie osoby były sędziami co najmniej dwóch konkursów architektonicznych ogólnopolskich,

3) dysponują minimum 3 osobowym zespołem własnym, którego członkowie posiadają uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i należą do Izby Architektów RP lub osobami posiadającymi równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.

4) zapewnią minimum jedną osobę, która posiada doświadczenie w organizacji co najmniej dwóch ogólnopolskich konkursów architektonicznych.

4. Opis sposobu obliczenia ceny i szacunkowa wartość zamówienia:

Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto wraz ze wskazaniem stawki VAT na każdy konkurs odrębnie.

5. Kryteria wyboru oferty:

1) Ocena spełniania warunków formalnych dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez potencjalnych Wykonawców.

2) Brak spełnienia któregokolwiek z warunków wymienionych w części 3 skutkuje pozostawieniem oferty bez rozpatrzenia.

3) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

100% - cena

4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

6. Termin wykonania zamówienia:

1) ogłoszenie konkursów- do 20.04.2015 r.

2) ostateczne wykonanie przedmiotu zamówienia: 31.07.2015 r.

7. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1)Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 25 marca 2015 r. do godz. 10:00, w kopercie opatrzonej opisem:

Oferta na organizację i przeprowadzenie konkursów o charakterze studialnym na opracowanie koncepcji urbanistyczno- architektonicznych dla zadań pn:

- „Zagospodarowanie Bulwarów Rzeki Słupi”,

-„Węzeł transportowy Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska wraz z koncepcją terenów przyległych”

2) Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie i złożone w innej formie niż zapisana w zapytaniu uznaje się za nieważne.

3) Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 marca 2015 r. o godz. 10:15 w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), hol I piętra.

4) Forma dostarczenia oferty:

Ofertę można:

a) składać osobiście na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk,

pok. 105/106

b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok. 105/106.

Uwaga: Decyduje data wpływu.

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie oferty:

Paweł Krzemień – Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

mail: p.krzemien@um.slupsk.pl

(059) 84 88 225

8. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie ze wzorem: Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

9. Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru oferty, bez podania przyczyny.

10. Załączniki:

1. Obszar objęty konkursem pn. „Zagospodarowanie Bulwarów Rzeki Słupi”.

2. Obszar objęty konkursem pn. „Węzeł transportowy Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska wraz z koncepcją terenów przyległych”.

3. Formularz ofertowy.

4. Wykaz wykonanych usług.

5. Wzór umowy dla zadania pn. „Zagospodarowanie Bulwarów Rzeki Słupi”.

6. Wzór umowy dla zadania pn. „Węzeł transportowy Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska wraz z koncepcją terenów przyległych”.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 marca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
18 marca 2015
Informację zaktualizował:
Agnieszka Jasik
Data aktualizacji:
30 marca 2015
Nazwa pliku:
Zaproszenie
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 marca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
18 marca 2015
Nazwa pliku:
Zalacznik_nr_1
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 marca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
18 marca 2015
Nazwa pliku:
Zalacznik_nr_2
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 marca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
18 marca 2015
Nazwa pliku:
Zalacznik_nr_3
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 marca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
18 marca 2015
Nazwa pliku:
Zalacznik_nr_4
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 marca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
18 marca 2015
Nazwa pliku:
Zalacznik_nr_5
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 marca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
18 marca 2015
Nazwa pliku:
Zalacznik_nr_6
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
18 marca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
18 marca 2015
Nazwa pliku:
wybór wykonawcy
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
30 marca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
30 marca 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek