Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

OBWIESZCZENIE

data wystawienia: 29.05.2015 8:35
status: zamknięte

GKiOŚ-RKŚ-II.6341.8.2015



O B W I E S Z C Z E N I E



Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz.267 z późn. zm.) w związku z art. 127 ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001r. - Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r.,
poz. 469) z a w i a d a m i a s i ę, iż w dniu 28.05.2015 r. na wniosek Polskiego Związku Działkowców, Zarządu Rodzinnego Ogrodu Działkowego im. XX lecia z siedzibą w Słupsku przy ul. 3-go Maja 62 następcy prawnego Polskiego Związku Działkowców Zarządu Pracowniczego Ogrodu Działkowego im. XX PRL-u zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie:

  1. stwierdzenia wygaśnięcia pozwolenia wodnoprawnego na pobór wody podziemnej z trzech studni głębinowych nr 1/73 przy ul. Rejtana, nr 2/884 przy ul. Banacha oraz nr 4/2003 przy ul. 3-go Maja w Słupsku (decyzja Prezydenta Miasta Słupska nr 1/2005 z dnia 30.05.2005 znak: GKiOS-RKŚ-VI.6210/1/2005);

  2. wydania pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód w zakresie poboru wód podziemnych z ujęcia: SW-3/2004 przy ul. 3-go Maja w Słupsku (działka o numerze ewidencyjnym 166/1 obręb nr 8) oraz poboru wód podziemnych z ujęcia SW-2/94 przy ul. Banacha w Słupsku (działka o numerze ewidencyjnym 160/2 obręb nr 8).


W przedmiotowej sprawie ustalono więcej niż 20 stron postępowania, w związku z powyższym stosuje się przepis art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz.267 z późn. zm.) i podaje się ogłoszenie do publicznej wiadomości w formie obwieszczenia.

Informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia obwieszczenia można zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć co do zebranych dowodów w przedmiotowej sprawie. Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu. Udostępniony do wglądu operat wodnoprawny znajduje się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska przy Pl. Zwycięstwa 3 w pok. 221.


Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia.

Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.


Z up. PREZYDENTA

Anna Grabuszyńska

Dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej

i Ochrony Środowiska



Niniejsze obwieszczenia zamieszcza się:

1) na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku

2) na stronie internetowej organu: www.slupsk.pl

Podmiot publikujący:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Informację wytworzył:
Anna Grabuszyńska Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
28 maja 2015
Informację opublikował:
Jakub Drożdż
Data publikacji:
29 maja 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek