Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składaniat na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kulinarno – literackich pn. „Ptifurki, wąparsje i murbie na zimno” inspirowanych twórczością Stanisława Ignacego Witkiewicza „Witkaceg

data wystawienia: 29.06.2015 14:00
status: zamknięte

Słupsk, dnia 23 czerwca 2015 roku

Zaproszenie do składania ofert

Niniejszym zapraszamy do składania ofert na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kulinarno – literackich pn. „Ptifurki, wąparsje i murbie na zimno” inspirowanych twórczością Stanisława Ignacego Witkiewicza „Witkacego”.

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Zarządzania Funduszami

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 465

fax 59 84 88 465

e-mail: a.skora@um.slupsk.pl

Osoby do kontaktu: Aleksandra Skóra

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kulinarno – literackich pn. „Ptifurki, wąparsje i murbie na zimno” inspirowanych twórczością Stanisława Ignacego Witkiewicza „Witkacego” dla 10 osób – w jednej lub kilku grupach w wymiarze min. 6 h.

2. Warsztaty powinny odbywać się w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego na terenie I obszaru problemowego wskazanego w Lokalnym Programie Rewitalizacji Miasta Słupska 2009-2015 (Uchwała Rady Miejskiej Nr XXXVI/514/09 z dnia 25 marca 2009 r.).

3. Warsztaty powinny rozpocząć się wykładem dotyczącym życia i twórczości Stanisława Ignacego Witkiewicza „Witkacego” – w szczególności tematyki kulinariów w jego twórczości, druga część powinna obejmować mini-wykład dotyczący nie marnowania jedzenia oraz część praktyczną – przygotowanie posiłku z dostępnych produktów (podstawowych, resztek itp.);

4. Wykonawca zapewni prowadzących wykłady (2 osoby) oraz prowadzącego część praktyczną – kucharza oraz wszelkie potrzebne materiały do przeprowadzenia warsztatów (w tym akcesoria kuchenne, stanowiska do gotowania, produkty itp.) w zależności od przyjętej konwencji warsztatów.

5. Uczestnicy podczas warsztatów mają przy użyciu dostępnych produktów przygotować posiłek oraz nazwać go w duchu Witkacowskim – zajęcia oprócz zdobycia przez uczestników praktycznych umiejętności mają pobudzać wyobraźnię.

6. Wykonawca zapewni uczestnikom wszystkie potrzebne materiały do przeprowadzenia warsztatów (m.in. papier, karton itp.), w zależności od przyjętej konwencji warsztatów.

7. Wykonawca przeprowadzi nabór uczestników do warsztatów. Sposób rekrutacji musi być uzgodniony z Zamawiającym. Zamawiający ma 7 dni na zatwierdzenie sposobu rekrutacji. W zajęciach może uczestniczyć młodzież od 13. roku życia zamieszkała przy ul: Wojska Polskiego, Kołłątaja, Wileńskiej, Żeromskiego, Mickiewicza, Reymonta, Wyspiańskiego, Solskiego, Krasińskiego, Staszica, Niedziałkowskiego, Konopnickiej, Starzyńskiego, Tuwima, Wolności, Kopernika, Sienkiewicza, Deotymy, Anny Łajming – czyli na terenie objętym rewitalizacją.

8. Wykonawca zapewni instruktora/ów kulinarnych oraz wykładowcę do wykładów o życiu i twórczości Witkacego.

9. Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z organizacją warsztatów (w tym ubezpieczy uczestników).

10.Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie realizacji zadania.

11. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić sprawozdawczość z wykonania zadania (tj. listy obecności, ankiety ewaluacyjne (wraz z podsumowaniem), wzory materiałów z warsztatów, dokumentacja fotograficzna).

III. Warunki wykonania zamówienia:

1. Doświadczenie w organizowaniu warsztatów kulinarnych – należy przedstawić i udokumentować przeprowadzenie, co najmniej 3 warsztatów w okresie ostatnich 3 lat.

2. Dysponowanie kadrą zdolną zrealizować zamówienie tj. instruktora oraz wykładowcy do wykładu o życiu i twórczości Witkacego wraz z podaniem ich doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat w dziedzinie warsztatów kulinarnych (instruktor) oraz działań związanych z twórczością Witkacego (wykładowca).

3. Dyspozycyjność czasowa - dostosowanie swojej pracy do czasu wolnego uczestników zajęć.

4. Opracowanie programu warsztatów zgodnego z warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia.

IV. Wymagane dokumenty:

1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik do Zaproszenia.

2. Dokumenty potwierdzające doświadczenie w zakresie organizacji warsztatów i dysponowania kadrą zgodnie z pkt IV Zaproszenia do składania ofert.

3. Program zajęć zgodny z warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia.

V. Termin składania ofert:

3 lipca 2015 r.

VI. Termin przeprowadzenia warsztatów:

35 dni od daty zawarcia umowy.

VII. Kryteria wyboru oferty:

Do wykonania zadania zostanie zaangażowany Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w pkt IV i V oraz przedstawi najkorzystniejszą ofertę wg poniższych kryteriów:

1) Cena brutto: 80%

2) Ocena programu warsztatów (w skali 1-10): 20%.

VIII. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem na podany adres (w przypadku złożenia oferty elektronicznie należy przedstawić skany podpisanych bądź potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów).

Oferty należy składać na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Zarządzania Funduszami, pok. 106

Plac Zwycięstwa 1

76-200 Słupsk

e-mail: a.skora@um.slupsk.pl

w terminie do 03.07.2015 r. do godz. 12:00.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.07.2015 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

IX. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

Aleksandra Skóra

e-mail: a.skora@um.slupsk.pl

w godzinach 7:30 – 15:30

Załączniki:

1. Formularz ofertowy.

2. Projekt umowy.

3. Wykaz usług poświadczający doświadczenie w organizacji warsztatów.

4. Wykaz osób.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 czerwca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
29 czerwca 2015
Informację zaktualizował:
Agnieszka Jasik
Data aktualizacji:
30 czerwca 2015
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 czerwca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
29 czerwca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 czerwca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
29 czerwca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 czerwca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
29 czerwca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 3
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 czerwca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
29 czerwca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 4
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 czerwca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
29 czerwca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1 - wersja edytowalna
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 czerwca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
30 czerwca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 3 - wersja edytowalna
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 czerwca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
30 czerwca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 4 - wersja edytowalna
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 czerwca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
30 czerwca 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek