Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kulinarno – literackich pn. „Ptifurki, wąparsje i murbie na zimno” inspirowanych twórczością Stanisława Ignacego Witkiewicza „Witkaceg

data wystawienia: 2.07.2015 15:18
status: zamknięte





Słupsk, dnia 2 lipca 2015 roku


Zaproszenie do składania ofert



Niniejszym zapraszamy do składania ofert na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kulinarno – literackich pn. „Ptifurki, wąparsje i murbie na zimno” inspirowanych twórczością Stanisława Ignacego Witkiewicza „Witkacego”.


I. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Zarządzania Funduszami

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 465

fax 59 84 88 465

e-mail: a.skora@um.slupsk.pl

Osoby do kontaktu: Aleksandra Skóra



II. Określenie przedmiotu zamówienia:


  1. Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kulinarno – literackich pn. „Ptifurki, wąparsje i murbie na zimno” inspirowanych twórczością Stanisława Ignacego Witkiewicza „Witkacego” dla 10 osób – w jednej lub kilku grupach w wymiarze min. 20 h.

  2. Warsztaty powinny odbywać się w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego na terenie I obszaru problemowego wskazanego w Lokalnym Programie Rewitalizacji Miasta Słupska 2009-2015 (Uchwała Rady Miejskiej Nr XXXVI/514/09 z dnia 25 marca 2009 r.).

  3. Wykonawca zobowiązany jest przygotować program warsztatów kulinarno - literackich, który podlega akceptacji Zamawiającego. Program warsztatów powinien uwzględniać przeprowadzenie godzinnego wykładu dotyczącego życia i twórczości Stanisława Ignacego Witkiewicza „Witkacego” – w szczególności w aspekcie tematyki kulinariów w jego twórczości, 0,5-1 h wykładu dotyczącego problemu marnowania się jedzenia oraz część praktyczną – przygotowanie różnych posiłków z dostępnych produktów oraz z pozostałych resztek (w celu unikania marnowania jedzenia i ukształtowania prawidłowych postaw).

  4. Wykonawca zapewni prowadzących wykłady (min. 1 osoba) oraz prowadzących część praktyczną (min. 2 osoby)– kucharzy/instruktorów kulinarnych oraz wszelkie potrzebne materiały do przeprowadzenia warsztatów (w tym akcesoria kuchenne, stanowiska do gotowania, produkty itp.) w zależności od przyjętej konwencji warsztatów oraz wskaże miejsce odbywania się warsztatów.

  5. W trakcie warsztatów uczestnicy mają przy użyciu dostępnych produktów przygotować posiłek oraz nazwać go w duchu Witkacowskim – zajęcia oprócz zdobycia przez uczestników praktycznych umiejętności mają pobudzać wyobraźnię.

  6. Wykonawca zapewni uczestnikom wszystkie potrzebne materiały do przeprowadzenia warsztatów.

  7. Wykonawca przeprowadzi nabór uczestników do warsztatów. Sposób rekrutacji musi być uzgodniony z Zamawiającym. Zamawiający ma 7 dni na zatwierdzenie sposobu rekrutacji. W zajęciach może uczestniczyć dorośli i młodzież od 13. roku życia zamieszkała przy ul: Wojska Polskiego, Kołłątaja, Wileńskiej, Żeromskiego, Mickiewicza, Reymonta, Wyspiańskiego, Solskiego, Krasińskiego, Staszica, Niedziałkowskiego, Konopnickiej, Starzyńskiego, Tuwima, Wolności, Kopernika, Sienkiewicza, Deotymy, Anny Łajming – czyli na terenie objętym rewitalizacją.

  8. Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z organizacją warsztatów (w tym ubezpieczy uczestników).

  9. Wykonawca zapewni promocję warsztatów i wystawy w prasie lokalnej (co najmniej 1 ogłoszenie podczas naboru uczestników) i w portalach społecznościowych, ponadto rozwiesi w obszarze objętym rewitalizacją plakaty informujące o naborze uczestników (m.in. 20 sztuk). Wszelkie materiały promocyjne muszą zostać wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.

  10. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie realizacji zadania.

  11. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić sprawozdawczość z wykonania zadania (tj. listy obecności, ankiety ewaluacyjne (wraz z podsumowaniem), wzory materiałów z warsztatów, dokumentacja fotograficzna).


III. Warunki wykonania zamówienia:

1. Doświadczenie w organizowaniu warsztatów kulinarnych – należy przedstawić i udokumentować przeprowadzenie, co najmniej 3 warsztatów w okresie ostatnich 3 lat.

2. Dysponowanie kadrą zdolną zrealizować zamówienie tj. instruktorami kulinarnymi/kucharzami oraz wykładowcą do wykładu o życiu i twórczości Witkacego wraz z podaniem ich doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat w dziedzinie warsztatów kulinarnych (instruktorzy kulinarni) oraz działań związanych z twórczością Witkacego (wykładowca).

3. Dyspozycyjność czasowa - dostosowanie swojej pracy do czasu wolnego uczestników zajęć.

4. Opracowanie programu warsztatów zgodnego z warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia.


IV. Wymagane dokumenty:

  1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik do Zaproszenia.

  2. Dokumenty potwierdzające doświadczenie w zakresie organizacji warsztatów i dysponowania kadrą zgodnie z pkt IV Zaproszenia do składania ofert.

  3. Program zajęć zgodny z warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia.


V. Termin składania ofert:

7 lipca 2015 r.


VI. Termin przeprowadzenia warsztatów:

35 dni od daty zawarcia umowy.




VII. Kryteria wyboru oferty:


Do wykonania zadania zostanie zaangażowany Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w pkt IV i V oraz przedstawi najkorzystniejszą ofertę wg poniższych kryteriów:

  1. Cena brutto: 80%

  2. Ocena programu warsztatów (w skali 1-10): 20%.

VIII. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem na podany adres (w przypadku złożenia oferty elektronicznie należy przedstawić skany podpisanych bądź potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów).

Oferty należy składać na adres:


Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Zarządzania Funduszami, pok. 106

Plac Zwycięstwa 1

76-200 Słupsk

e-mail: a.skora@um.slupsk.pl


w terminie do 07.07.2015 r. do godz. 14:00.


Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 07.07.2015 r. o godz. 14:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

IX. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

Aleksandra Skóra

e-mail: a.skora@um.slupsk.pl

w godzinach 7:30 – 15:30

Załączniki:

1. Formularz ofertowy.

2. Projekt umowy.

3. Wykaz usług poświadczający doświadczenie w organizacji warsztatów.

4. Wykaz osób.



Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Kierownik Referatu Pozyskiwania Funduszy
Data wytworzenia:
7 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 lipca 2015
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Kierownik Referatu Pozyskiwania Funduszy
Data wytworzenia:
7 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 lipca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Kierownik Referatu Pozyskiwania Funduszy
Data wytworzenia:
7 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 lipca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1 - wersja edytowalna
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Kierownik Referatu Pozyskiwania Funduszy
Data wytworzenia:
7 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 lipca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Kierownik Referatu Pozyskiwania Funduszy
Data wytworzenia:
7 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 lipca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 3
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Kierownik Referatu Pozyskiwania Funduszy
Data wytworzenia:
7 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 lipca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 3 - wersja edytowalna
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Kierownik Referatu Pozyskiwania Funduszy
Data wytworzenia:
7 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 lipca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 4
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Kierownik Referatu Pozyskiwania Funduszy
Data wytworzenia:
7 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 lipca 2015
Nazwa pliku:
Załącznik nr 4 - wersja edytowalna
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Kierownik Referatu Pozyskiwania Funduszy
Data wytworzenia:
7 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 lipca 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek