Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert cenowych na opracowanie i wykonanie folderu promującego i opisującego obszar funkcjonalny Miasta Słupska w kontekście realizacji projektu pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja (...)"

data wystawienia: 23.07.2015 13:21
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

Zapraszamy do składania ofert cenowych na opracowanie i wykonanie folderu promującego i opisującego obszar funkcjonalny Miasta Słupska w kontekście realizacji projektu pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego miasta Słupska’’ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.

I. Nazwa i adres Zleceniodawcy:

Miasto Słupsk

Pl. Zwycięstwa 1, 76 – 200 Słupsk

NIP 839-100-55-07

Tel. 59 84 88 304

Fax: 59 84 88 304

e-mail: p.adamiec@um.slupsk.pl

e-mail: p.krzemien@um.slupsk.pl

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiot zamówienia:

Opracowanie i wykonanie300 sztuk folderów charakteryzujących plany inwestycyjne miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska zaprojektowanych przez Zleceniobiorcę. Foldery w formacie A5, 16 stron w tym okładka, papier od 135g/m² do 150g/m² kreda błysk, wydruk w pełnym kolorze (CMYK).

2. Zakres prac:

- opracowanie koncepcji folderu i przedstawienie jej Zleceniodawcy do akceptacji. Koncepcja powinna obejmować opracowanie graficzne oraz schemat przedstawienia treści w interesującej i praktycznej formie dla mieszkańca obszaru funkcjonalnego itp.;

- redakcja techniczna tekstu;

- pozyskanie materiału fotograficznego oraz kartograficznego (jeśli zajdzie taka potrzeba);

- projekt okładki (min. 2 projekty);

- folder powinien być wykonany zgodnie z zasadami oznakowania projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013., link do strony: http://www.popt.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx.;

- skład i łamanie materiału zgodnie z przyjętymi założeniami;

- korekty techniczne od Zleceniodawcy;

- korekty merytoryczne od Zleceniodawcy;

- zatwierdzenie materiału do druku przez Zleceniodawcę;

- druk;

- transport do siedziby Zleceniodawcy;

III. Opis kryterium oceny ofert, warunku udziału w postępowaniu i wymaganych dokumentów:

1. Kryterium oceny ofert:

Cena 100%

Zleceniodawca udziela zamówienia Zleceniobiorcy, którego oferta zawiera najniższą cenę spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu, przy czym Zleceniobiorca musi jednocześnie spełnić warunek wiedzy i doświadczenia.

2. Warunki udziału:

Zleceniobiorca wykazał, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającego na opracowaniu projektu graficznego i wydruku w nakładzie co najmniej 300 sztuk folderów.

Niespełnienie powyższego warunku spowoduje odrzucenie oferty.

3. Wymagane dokumenty:

Wykaz 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie opracowania projektu graficznego i wydruku w nakładzie co najmniej 300 sztuk folderów wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do Zaproszenia do składania ofert cenowych.

Uwaga: Poświadczenie, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, okresowych lub ciągłych, powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zleceniodawca jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Zleceniobiorca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

IV. Warunki wykonania usługi i płatności :

1. Termin realizacji zamówienia: 22 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o wyborze oferty.

2. Płatność za usługę w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia Zleceniodawcy przez Zleceniobiorcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz protokolarnego odbioru usługi przez Zleceniodawcę.

V. Opis sposobu przygotowania oferty, oraz termin związania ofertą

1. Każdy Zleceniobiorca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3. Zleceniobiorca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4. Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do zaproszenia do składania ofert cenowych) oraz załączyć dokumenty wymagane postanowieniami pkt. III.3

5. Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:

,,Oferta na opracowanie i wykonanie folderów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku w ramach projektu pt. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’.

6. Zleceniobiorca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1. Terminy:

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 30 lipca 2015 r. do godz. 12:00.

2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie do składania ofert zwraca się niezwłocznie.

3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30 lipca 2015 r. o godz. 12:15 w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), pok. 105/106.

2. Forma dostarczenia oferty:

Ofertę można:

a) składać osobiście na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Zarządzania Funduszami

Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok. 105/106

b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Zarządzania Funduszami

Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok. 105/106.

Uwaga: Decyduje data wpływu.

Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:

,,Oferta na opracowanie i wykonanie folderów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku w ramach projektu pt. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’.

3. Okres związania ofertą:

Zleceniobiorca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VI. Załączniki:

1. Formularz ofertowy.

2. Wykaz usług.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
27 lipca 2015
Informację zaktualizował:
Agnieszka Jasik
Data aktualizacji:
31 lipca 2015
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
27 lipca 2015
Nazwa pliku:
Formularz ofertowy
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
27 lipca 2015
Nazwa pliku:
Wykaz usług
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
23 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
27 lipca 2015
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert - zmienione
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Wydział Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
27 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
27 lipca 2015
Nazwa pliku:
Informacja o zamianie w treści zapytania
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Wydział Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
27 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
27 lipca 2015
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze oferty
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
Data wytworzenia:
31 lipca 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
31 lipca 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek