Zaproszenie do składania ofert cenowych na opracowanie i wykonanie folderu promującego i opisującego obszar funkcjonalny Miasta Słupska w kontekście realizacji projektu pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja (...)"
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
Zapraszamy do składania ofert cenowych na opracowanie i wykonanie folderu promującego i opisującego obszar funkcjonalny Miasta Słupska w kontekście realizacji projektu pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego miasta Słupska’’ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.
I. Nazwa i adres Zleceniodawcy:
Miasto Słupsk
Pl. Zwycięstwa 1, 76 – 200 Słupsk
NIP 839-100-55-07
Tel. 59 84 88 304
Fax: 59 84 88 304
e-mail: p.adamiec@um.slupsk.pl
e-mail: p.krzemien@um.slupsk.pl
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia:
Opracowanie i wykonanie300 sztuk folderów charakteryzujących plany inwestycyjne miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska zaprojektowanych przez Zleceniobiorcę. Foldery w formacie A5, 16 stron w tym okładka, papier od 135g/m² do 150g/m² kreda błysk, wydruk w pełnym kolorze (CMYK).
2. Zakres prac:
- opracowanie koncepcji folderu i przedstawienie jej Zleceniodawcy do akceptacji. Koncepcja powinna obejmować opracowanie graficzne oraz schemat przedstawienia treści w interesującej i praktycznej formie dla mieszkańca obszaru funkcjonalnego itp.;
- redakcja techniczna tekstu;
- pozyskanie materiału fotograficznego oraz kartograficznego (jeśli zajdzie taka potrzeba);
- projekt okładki (min. 2 projekty);
- folder powinien być wykonany zgodnie z zasadami oznakowania projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013., link do strony: http://www.popt.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx.;
- skład i łamanie materiału zgodnie z przyjętymi założeniami;
- korekty techniczne od Zleceniodawcy;
- korekty merytoryczne od Zleceniodawcy;
- zatwierdzenie materiału do druku przez Zleceniodawcę;
- druk;
- transport do siedziby Zleceniodawcy;
III. Opis kryterium oceny ofert, warunku udziału w postępowaniu i wymaganych dokumentów:
1. Kryterium oceny ofert:
Cena 100%
Zleceniodawca udziela zamówienia Zleceniobiorcy, którego oferta zawiera najniższą cenę spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu, przy czym Zleceniobiorca musi jednocześnie spełnić warunek wiedzy i doświadczenia.
2. Warunki udziału:
Zleceniobiorca wykazał, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającego na opracowaniu projektu graficznego i wydruku w nakładzie co najmniej 300 sztuk folderów.
Niespełnienie powyższego warunku spowoduje odrzucenie oferty.
3. Wymagane dokumenty:
Wykaz 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie opracowania projektu graficznego i wydruku w nakładzie co najmniej 300 sztuk folderów wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do Zaproszenia do składania ofert cenowych.
Uwaga: Poświadczenie, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, okresowych lub ciągłych, powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zleceniodawca jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Zleceniobiorca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
IV. Warunki wykonania usługi i płatności :
1. Termin realizacji zamówienia: 22 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o wyborze oferty.
2. Płatność za usługę w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia Zleceniodawcy przez Zleceniobiorcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz protokolarnego odbioru usługi przez Zleceniodawcę.
V. Opis sposobu przygotowania oferty, oraz termin związania ofertą
1. Każdy Zleceniobiorca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zleceniobiorca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do zaproszenia do składania ofert cenowych) oraz załączyć dokumenty wymagane postanowieniami pkt. III.3
5. Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:
,,Oferta na opracowanie i wykonanie folderów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku w ramach projektu pt. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’.
6. Zleceniobiorca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Terminy:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 30 lipca 2015 r. do godz. 12:00.
2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie do składania ofert zwraca się niezwłocznie.
3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30 lipca 2015 r. o godz. 12:15 w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), pok. 105/106.
2. Forma dostarczenia oferty:
Ofertę można:
a) składać osobiście na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Zarządzania Funduszami
Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok. 105/106
b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Zarządzania Funduszami
Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok. 105/106.
Uwaga: Decyduje data wpływu.
Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:
,,Oferta na opracowanie i wykonanie folderów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku w ramach projektu pt. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’.
3. Okres związania ofertą:
Zleceniobiorca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Wykaz usług.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 23 lipca 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 27 lipca 2015
- Informację zaktualizował:
- Agnieszka Jasik
- Data aktualizacji:
- 31 lipca 2015
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 23 lipca 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 27 lipca 2015
- Nazwa pliku:
- Formularz ofertowy
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 23 lipca 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 27 lipca 2015
- Nazwa pliku:
- Wykaz usług
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 23 lipca 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 27 lipca 2015
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert - zmienione
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 27 lipca 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 27 lipca 2015
- Nazwa pliku:
- Informacja o zamianie w treści zapytania
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 27 lipca 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 27 lipca 2015
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze oferty
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
- Data wytworzenia:
- 31 lipca 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 31 lipca 2015