Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego dot. przebudowy nawierzchni Starego Rynku z przyległymi ulicami
status: zamknięte
AB.IX.7353-61/05
Słupsk, dnia 24.02.2005 r.
Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego w związku z art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane zawiadamia się, że na wniosek Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia na przebudowę nawierzchni Starego Rynku w Słupsku wraz z przyległymi ulicami oraz odwodnieniem i oświetleniem (na działkach o nr 599, 606, 691, 703/5, 704, 705/2, 705/4, 705/5, 705/6, 706 obr. 6; nr 653/2, 653/5 obr. 13).
W związku z powyższym informuje się, że w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. do dnia 10 marca 2005 r. strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz uzyskać wyjaśnienia w przedmiotowej sprawie. ( Urząd Miejski w Słupsku – Wydział Administracji Budowlanej przy Placu Zwycięstwa 1, pokój 02 - parter ).
Niniejsze zawiadomienie zamieszcza się:
1.na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku
2.na stronie internetowej organu: www.slupsk.pl
3.w miejscu planowanego przedsięwzięcia
4.a/a 272/05
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2005
- Informację opublikował:
- Małgorzata Zalewska
- Data publikacji:
- 25 lutego 2005