Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składnia ofert cenowych na przygotowanie i realizację cateringu w ramach projektu

data wystawienia: 18.08.2015 16:02
status: zamknięte

Słupsk, dnia 18.08.2015 roku

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

Zapraszamy do składania ofert cenowych na przygotowanie i realizację cateringu w ramach projektu pn. ,, Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Miasto Słupsk

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

NIP: 839-100-55-07

Tel/fax 59 84 88 304

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przygotowanie i realizacja cateringu w formie szwedzkiego stołu dla 200 uczestników konferencji podsumowującej projekt pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska”:

· min. 2 sztuki kanapek (tartinek) na osobę (kanapki mieszane – dekoracyjne, m.in.: z wędliną, serem, twarożkiem, rybą np. wędzonym łososiem, warzywami);

· koreczki min. 400 szt.

· bufet kawowy (2 rodzaje ciastek, min. 4 kg – typu: czekoladowe, z galaretką, kruche; mieszanka cukierków czekoladowych min. 5 kg – typu: galaretka w czekoladzie, śliwka w czekoladzie, trufle, michałki; kawa rozpuszczalna 3 słoiki po 200 g każdy, kawa sypana 3 opakowania po 250 g każde, mleczko do kawy, herbata – min.150 porcji (3 rodzaje po 50 szt. każda), woda mineralna z cytryną, soki 15 kartonów po 1 l.(np.: jabłkowy, pomarańczowy, grejpfrutowy), cukier do kawy i herbaty, cytryna, serwetki;

· zapewnienie warników celem przygotowania wrzącej wody;

· owoce typu: banany, winogrona, nektarynki, jabłka, brzoskwinie, itp.;

· dostarczenie i przygotowanie cateringu w dniu konferencji;

· zapewnienie obsługi podczas cateringu tj. bieżące uzupełnianie szwedzkiego stołu, bieżące utrzymanie porządku (zbieranie naczyń, serwetek, zapewnienie czystej zastawy stołowej);

· zapewnienie ceramicznej zastawy stołowej (talerzy, filiżanek, szklanek, mleczników, cukierniczek itd.);

· zapewnienie sztućców;

· dekoracja stołu;

· uprzątnięcie sali po zakończonym cateringu (po zakończeniu konferencji).

Do oferty musi zostać dołączone przykładowe menu.

3. Opis kryterium oceny oraz warunków udziału w postępowaniu:

1. Kryterium oceny ofert:

Cena – 100 %

Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

W przypadku ofert o takiej samej najniższej cenie złożonych przez dwóch lub więcej oferentów Zamawiający zastrzega sobie możliwość poproszenia o złożenie ofert dodatkowych.

4. Warunki wykonania usługi i płatności:

1. Termin dostarczenia i realizacji usługi: 25.08.2015 roku, godzina 10.00 do Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Słupsku.

2. Materiały niezbędne do wykonania usługi do siedziby Zamawiającego na swój koszt dostarcza Wykonawca.

3. Płatność za usługę nastąpi w terminie 7 dni licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz protokolarnego odbioru usługi przez Zamawiającego.

5. Opis sposobu przygotowania ofert:

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) na podany poniżej adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Zarządzania Funduszami

Plac Zwycięstwa 1, 76 – 200 Słupsk, p.105/106 (Mały Ratusz)

lub mailowo (scan dokumentów) na adres p.adamiec@um.slupsk.pl.

1. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

2. Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6. Termin składania ofert:

1. Ofertę w formie pisemnej lub mailowej należy złożyć w siedzibie lub na adres p.adamiec@um.slupsk.pl zamawiającego w terminie do dnia 21.08.2015 r. do godz. 12:00.

7. Załączniki:

1. Formularz ofertowy.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta
Data wytworzenia:
18 sierpnia 2015
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
18 sierpnia 2015
Nazwa pliku:
zaproszenie
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta
Data wytworzenia:
18 sierpnia 2015
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
18 sierpnia 2015
Nazwa pliku:
oferta
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta
Data wytworzenia:
18 sierpnia 2015
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
18 sierpnia 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek