Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji nr 52/2014 z dn. 26.02.2014 r.o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie i przebudowie ulic 11 Listopada, Piłsudskiego i Rejtana w Słupsku

data wystawienia: 5.11.2015 8:55
status: zamknięte
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA

Działając na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. Z 2013 r. poz. 267, z późniejszymi zmianami), Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku zawiadamia,że na wniosek Prezydenta Miasta Słupska z siedzibą przy Placu Zwycięstwa 3 w Słupsku, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 52/2014 z dn. 26.02.2014 r. znak UAB.XVII.6740.472.2013 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie i przebudowie ulic 11 Listopada, Piłsudskiego i Rejtana w Słupsku, w ramach zadania pn. „Nowy przebieg drogi krajowej nr 21 w Słupsku”


Zmiana dotyczy lokalizacji ekranu akustycznego przy ulicy Rejtana na odcinku 175 m (na działce o nr ewidencyjnym 1 obr 9) , zgodnie ze środowiskowymi uwarunkowaniami realizacji przedsięwzięcia, zawartymi w decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku znak RDOŚ-Gd-WOO.4210.42.2014.AT.10.


W związku z powyższym informuje się, że w terminie 7 dni od daty obwieszczenia,.strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), w poniedziałki od 7.30 do 16.30, od wtorku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 14.30.

Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.

Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia. Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.



Podmiot publikujący:
Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
Informację wytworzył:
Piotr Daczkowski - Dyrektor Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
Data wytworzenia:
5 listopada 2015
Informację opublikował:
Małgorzata Zalewska
Data publikacji:
5 listopada 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek