Zaproszenie do składania ofert cenowych na opracowanie studium wykonalności dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków” - UWAGA! ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA (załącznik)
status: zamknięte
Słupsk, dnia 25.11.2015 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
na opracowanie studium wykonalności dla zadania pn.„Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków”ubiegającego się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, działanie 10.2.1 Efektywność energetyczna-wsparcie dotacyjne.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa: Miasto Słupsk
Wydział Zarządzania Funduszami, p. 205 (Mały Ratusz)
Adres: Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
NIP: 839 10 05 507
Tel/fax : 59 84 88 304
- Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności dla zadania pn.„Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków” ubiegającego się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, działanie 10.2.1 Efektywność energetyczna-wsparcie dotacyjne.
Przedmiotowy projekt realizowany będzie przez Miasto Słupsk –Lidera w partnerstwie
z samorządami: Gmina Miasto Ustka, Gmina Kobylnica, Gmina Słupsk, Gmina Damnica, Gmina Dębnica Kaszubska oraz Powiat Słupski. Zakres projektu obejmie prace termomdernizacyjne na 49 obiektach użyteczności publicznej (o łącznej powierzchni użytkowej ok. 35 000 m2) zlokalizowanych w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Słupska. Podstawowym celem termomodernizacji jest zmniejszenie zużycia energii w sektorze publicznym. Zakres prac przewidzianych w ramach projektu obejmie ocieplenia ścian, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji c.o., ocieplenie i wymianę pokrycia dachowego, instalację OZE.
Efektem prac termomodernizacyjnych będzie przede wszystkim poprawa stanu infrastruktury obiektów użyteczności publicznej (o funkcjach: kulturalnych, sportowych, edukacyjnych, opiekuńczo-wychowawczych i administracji publicznej), warunków higieniczno-sanitarnych, bezpieczeństwa, walorów estetycznych budynków poddawanych termomodernizacji oraz poprawa funkcjonalności obiektów.
Studium wykonalności musi być sporządzone zgodnie z wytycznymi do studiów wykonalności dostępnymi na stronie internetowej Programuwww.rpo.pomorskie.eu, stanowiącymi załącznik nr 3 do Zasad Wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz zgodnie z załącznikami nr 3 i 4 do regulaminu konkursu 10.2.1 zamieszczonymi na stronie http://www.rpo.pomorskie.eu/-/nabor-wnioskow-o-dofinansowanie-projektow-w-ramach-poddzialania-10-2-1-efektywnosc-energetyczna-wsparcie-dotacyjne-rpo-wp-2014-2020#.
Zamawiający dysponuje opracowaną w latach 2012-2015 dokumentacją projektową tj. audytami energetycznymi, projektami budowlanymi, kosztorysami inwestorskimi. Obecnie trwają prace nad wykonaniem brakującej dokumentacji technicznej dla 5 obiektów i aktualizacji dokumentacji dla 11 obiektów. Część obiektów, dla których jest to wymagane, posiada już prawomocne pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót. Dokumentacja, w której posiadaniu jest Zamawiający, zostanie przekazana Wykonawcy w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy na nośniku CD/DVD (w przypadku mniejszych plików – drogą mailową). Dokumentacja, która w tej chwili jest opracowywana, zostanie przekazana Wykonawcy do końca grudnia br. drogą mailową, a następnie na nośniku CD/DVD.
- Warunki zamówienia i termin realizacji:
1) Oferta musi zawierać ostateczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z opracowaniem Studium Wykonalności.
2) Warunkiem formalnym przystąpienia do zapytania ofertowego jest doświadczenie w opracowaniu co najmniej 4 studiów wykonalności dla projektów z zakresu termomodernizacji obiektów ubiegających się o dofinansowanie ze środków zewnętrznych.
3) Warunkiem formalnym przystąpienia do zapytania ofertowego jest doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 studium wykonalności dla projektu partnerskiego (z udziałem minimum trzech Stron).
4) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z Zamawiającym w trakcie trwania umowy w zakresie wprowadzania ewentualnych uwag i poprawek zgłaszanych przez Zamawiającego.
5) Wykonawca z chwilą opracowania Studium Wykonalności , zobowiązuje się do przeniesienia wszelkich praw autorskich do SW na Zamawiającego.
6) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w formie elektronicznej kompletnej roboczej wersji Studium Wykonalności w terminie do 10 stycznia 2016 r. w celu jego uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 5 dni akceptuje bądź zgłasza uwagi do przedstawionego dokumentu, a Wykonawca zobowiązuje się do ich bezzwłocznego wprowadzania, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty otrzymania stosownej informacji od Zamawiającego.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienia informacji zawartych w złożonych ofertach.
8) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających opisanych powyżej warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych.
9) Termin wykonania przedmiotu zamówienia 21.01.2016 r. Projekt umowy z Wykonawcą stanowi Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych.
10) Zaplata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy za opracowanie Studium Wykonalności nastąpi w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia i przedłożenia poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku.
4. Warunki udziału w postępowaniu::
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki, dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.
Wykonawca [poprzez referencje] wykaże, że od 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 4 usługi tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegające na opracowaniu studium wykonalności dla projektów z zakresu termomodernizacji obiektów ubiegających się o dofinansowanie ze środków zewnętrznych.
2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- osobą posiadającą wykształcenie wyższe ekonomiczne, która od 2009 r. wykonała co najmniej 4 analizy finansowo – ekonomiczne na potrzeby studiów wykonalności.
- osobą posiadającą wykształcenie wyższe, która od 2009 r. opracowała, co najmniej 4 studia wykonalności.
Uwaga: Warunek uzna się również za spełniony, jeżeli jedna i ta sama osoba spełnia dwa powyższe warunki.
5. Opis kryterium oceny ofert i wymagane dokumenty:
O wyborze wykonawcy decydować będzie najniższa cena brutto- 100%.
Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.
Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał pod uwagę obiektywne czynniki wpływające na obniżenie ceny, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów, koszty pracy.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Wymagane dokumenty:
a) Wykaz wykonanych usług (zgodnie z pkt 4. 1) wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbioru itp.) o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do Zaproszenia do składania ofert cenowych.
Uwaga: Poświadczenie, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, okresowych lub ciągłych, powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie muszą zostać złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (zgodnie z pkt 4.2) o treści zgodnej z Załącznikiem nr 3 do Zaproszenia do składania ofert cenowych.
c) W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej – wpis do Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub wpis do Krajowego Rejestru Sądowego.
- Opis sposobu przygotowania oferty oraz termin związania ofertą
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3) Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4) Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 4 do Zaproszenia do składania ofert cenowych) oraz załączyć dokumenty wymagane postanowieniami pkt. 5 a) b)
i c)
5) Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem: Oferta na opracowanie studium wykonalności dla projektu pn.: .„Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków”
7. Miejsce oraz termin składania ofert:
1) Terminy:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do Zaproszenia do składania ofert cenowych w terminie do dnia 04.12.2015 r., do godz. 13:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.12.2015 r. o godz. 13.15 w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), pok. 205
2) Forma dostarczenia oferty:
Ofertę należy składać osobiście, przesłać pocztą (lub kurierem) na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Zarządzania Funduszami
Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok.205
Uwaga: Decyduje data wpływu.
- Załączniki:
1. Projekt umowy z Wykonawcą.
2. Wykaz usług - formularz.
3. Wykaz osób –formularz.
4. Formularz ofertowy.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 30 listopada 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 3 grudnia 2015
- Informację zaktualizował:
- Agnieszka Jasik
- Data aktualizacji:
- 8 grudnia 2015
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 30 listopada 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 3 grudnia 2015
- Nazwa pliku:
- Wzór umowy
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 30 listopada 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 3 grudnia 2015
- Nazwa pliku:
- Wykaz usług
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 30 listopada 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 3 grudnia 2015
- Nazwa pliku:
- Wykaz osób
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 30 listopada 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 3 grudnia 2015
- Nazwa pliku:
- Formularz ofertowy
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 30 listopada 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 3 grudnia 2015
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert AKTUALNE
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 3 grudnia 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 3 grudnia 2015
- Nazwa pliku:
- Informacja o zamianie w treści zapytania
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 3 grudnia 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 3 grudnia 2015
- Nazwa pliku:
- Informacja o wyborzez najkorzystniejszej oferty
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 8 grudnia 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 8 grudnia 2015