Wniosek w sprawie pozwolenia na wykonanie modernizacji stacji bazowej Polskiej Telefonii Cyfrowej ul.Romera 5
status: zamknięte
AB.XIII.7353-72/05
Działając na podstawie art. 31 i art. 32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.Nr 62, poz.627, z późn. zm.),
o zamieszczeniu pod nr 1/05 w publicznie dostępnym wykazie danych o wnioskach o wydanie decyzji, wniosku Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie Al. Jerozolimskie 181, w sprawie pozwolenia na wykonanie robót polegających na modernizacji (zdemontowanie anteny parabolicznej linii radiowej i zainstalowanie nowej anteny parabolicznej) istniejącej stacji bazowej Polskiej Telefonii Cyfrowej BTS 31003 zlokalizowanej na dachu budynku przy ul. Romera 5 w Słupsku.
Raport o oddziaływaniu na środowisko w/w przedsięwzięcia zamieszczono w pod nr 1/05 w publicznie dostępnym wykazie danych o raportach.
Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w przedmiotowym postępowaniu prowadzonym z udziałem społeczeństwa, w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości, tj. do dnia 7 kwietnia 2005 r.
Uwagi i wnioski można składać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1 – Wydział Administracji Budowlanej (parter, pokój 08).
Niniejsze zawiadomienie zamieszcza się:
1.na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku,
2.na stronie internetowej organu: www.slupsk.pl,
3.w miejscu planowanego przedsięwzięcia,
4.a/a
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 17 marca 2005
- Informację opublikował:
- Małgorzata Zalewska
- Data publikacji:
- 17 marca 2005