Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja o o rozpoczęciu prac geodezyjnych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla obszaru obrębu ewidencyjnego 17 Miasta Słupska.

data wystawienia: 7.06.2016 8:33
status: zamknięte

Zgodnie z art. 24a ust. 2 i 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 r., poz. 520 z późn. zm) Prezydent Miasta Słupska informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych związanych z przeprowadzeniem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru obrębu ewidencyjnego 17 Miasta Słupska.

Obszar objęty modernizacją obejmuje nieruchomości położone w sąsiedztwie ulic: Ludwika Mierosławskiego, Karola Kniaziewicza, Jana Kozietulskiego, Gdyńskiej (część od ronda do nr 13), Józefa Sułkowskiego (strona północna, nr budynków od 13 do 31), Górna, Kosynierów Gdyńskich, Hubalczyków, Franciszka Szafranka, Władysława Kijowskiego,Władysława Kwapisza, Stanisława Repelowskiego, Aleksandry Trzeciak, Ks. Jana Ziei, Edwarda Łady Cybulskiego, Tadeusza Czaplińskiego, Ignacego Bogdnowicza, Jana Posmykiewicza, Stanisława Sojki, Marty Aluchny-Emelianow, Stanisława Szarmacha, Jerzego Bytnerowicza, Jodłowej (nowsza część), mjr Henryka Sucharskiego, Bohaterów Westerplatte (od nr 4 i nr 72 do granicy miasta).

Zakres modernizacji obejmuje aktualizację danych ewidencyjnych budynków i lokali, użytków gruntowych określających sposób zagospodarowania działek, weryfikację atrybutów punktów granicznych na podstawie istniejącej dokumentacji oraz danych zawartych w rejestrach publicznych (bez przeprowadzania pomiaru granic) w celu doprowadzenia danych ewidencyjnych do zgodności ze stanem faktycznym w terenie oraz znowelizowanymi przepisami prawa.

Wykonawca prac geodezyjnych:

Powyższe prace wykonywać będzie firma GEOPARTNER Sp. z o.o. Sp. komandytowa z siedzibą w Gdańsku przy ul. Rakoczego 31, wyłoniona w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie umowy nr OU.RZP.36.2016 z dnia 4 maja 2016 roku. Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 12 prawa geodezyjnego i kartograficznego ww. wykonawca zgłosił wykonanie przedmiotowych prac geodezyjnych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, prowadzonego w Wydziale Geodezji i Katastru Urzędu Miejskiego w Słupsku. Zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem GK.RDGK.6640.268.2016.

Na mocy art. 13 ust. 1 oraz art. 14 prawa geodezyjnego i kartograficznego, pracownicy ww. spółki, legitymując się kopią zgłoszenia pracy geodezyjnej nr GK.RDGK.6640.268.2016 mają prawo wstępu na grunt i do obiektów budowlanych oraz dokonywania niezbędnych czynności związanych z wykonywanymi pracami (także sporządzanie dokumentacji fotograficznej). Właściciel lub inna osoba władająca nieruchomością są obowiązani umożliwić wykonanie prac geodezyjnych związanych z przeprowadzeniem modernizacji ewidencji gruntów i budynków.


Termin wykonywania prac:

Prace wykonywane będą w terminie od czerwca 2016 roku do grudnia 2016 roku.

Tryb postępowania związanego z modernizacją ewidencji gruntów i budynków:

Postępowanie prowadzone będzie na podstawie art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 r., poz. 520 z późn. zm.) i obejmuje następujące etapy:

1. Sporządzenie projektu operatu opisowo-kartograficznego przez Wykonawcę prac geodezyjnych.

2. Zawiadomienie osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej o terminie i miejscu wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz w prasie o zasięgu krajowym, na co najmniej 14 dni przed dniem wyłożenia.

3. Wyłożenie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku na okres 15 dni roboczych projektu operatu opisowo-kartograficznego do wglądu osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej. O terminie i miejscu wyłożenia ww. projektu zainteresowani zostaną powiadomieni poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz w prasie o zasięgu krajowym, na co najmniej 14 dni przed dniem wyłożenia.

4. Zgłaszanie uwag do projektu operatu opisowo-kartograficznego w okresie jego wyłożenia. Uwagi może zgłaszać każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane ujawnione w projekcie operatu opisowo-kartograficznego. Rozstrzygnięcie zgłoszonych uwag nastąpi w terminie 15 dni roboczych od upływu terminu wyłożenia do wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego. Zgłaszający poinformowany zostanie o sposobie rozpatrzenia uwag.

5. Zastąpienie dotychczasowego operatu ewidencyjnego danymi ujawnionymi w projekcie operatu opisowo-kartograficznego oraz rozpatrzonych uwag tj. przeprowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków.

6. Ogłoszenie w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego oraz Biuletynie Informacji Publicznej informacji o przeprowadzeniu przez Prezydenta Miasta Słupska modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru obrębu ewidencyjnego 17 Miasta Słupska.

7. Każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane zawarte w ewidencji gruntów i budynków ujawnione w operacie opisowo-kartograficznym, może w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia zgłaszać zarzuty do tych danych. Uwzględnienie lub odrzucenie zarzutów rozstrzygnięte zostanie w drodze decyzji administracyjnej.

Informacje dodatkowe:

Zawiadamiając o powyższych czynnościach, zwracam się z prośbą do właścicieli, użytkowników wieczystych oraz władających nieruchomościami na terenie objętym modernizacją ewidencji gruntów i budynków o współdziałanie z Wykonawcą powyżej wymienionych prac przy ustalaniu nowych, aktualnych danych ewidencyjnych działek, budynków i lokali poprzez umożliwienie geodetom wstępu na posesje, udzielanie informacji o posiadanych dokumentach i planach oraz ich udostępnianie do wglądu.

Współdziałanie z Wykonawcą pozwoli na uniknięcie ewentualnych błędów i nieprawidłowości w ustaleniu nowych danych ewidencyjnych i sporządzeniu projektu operatu opisowo – kartograficznego.

Sprawę modernizacji ewidencji gruntów i budynków prowadzi Wydział Geodezji i Katastru Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 313, tel. 59 84 88 434, 59 84 88 324.

Podmiot publikujący:
Wydział Geodezji i Katastru
Informację wytworzył:
Marek Biernacki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
6 czerwca 2016
Informację opublikował:
Renata Dobrzyniewicz
Data publikacji:
7 czerwca 2016

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek