Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zapraszonie do składania ofert dotyczących opracowania prognozy skutków finansowych dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Promenada Nadmorska Bis” w Ustce.

data wystawienia: 15.11.2016 11:50
status: zamknięte
Zaproszenie do składania ofert
Niniejszym zapraszam do składania ofert dotyczących opracowania prognozy skutków finansowych dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
„Promenada Nadmorska Bis” w Ustce.

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego:
Miasto Słupsk
Wydział Polityki Przestrzennej
Adres: Pl. Zwycięstwa 1, 76 – 200 Słupsk
Tel. (059) 84 88 241

2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prognozy skutków finansowych dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Promenada Nadmorska Bis” w Ustce. Prognoza powinna być wykonana zgodnie z przepisami art. 17 pkt. 5 Ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 poz. 446), oraz par. 11 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 nr 164 poz. 1587).
Zakres rzeczowy prognozy zawierać ma informację nt wydatków Miasta związanych z realizacją ustaleń projektu planu miejscowego, w tym:
1) przyjęte założenia, prace przygotowawcze, podstawę opracowania,
2) zestawienie zmian planu w stosunku do planu poprzedniego wraz ze skutkami tych zmian,
3) koszty wykupu terenu i wypłaty odszkodowań,
4) komunikację i transport publiczny,
5) infrastrukturę techniczną i społeczną,
6) przychody bezpośrednie i pośrednie,
7) korzyści dodatkowe wpływające na wzrost inwestycji bezpośrednich i ożywienie gospodarcze,
8) inne koszty wynikające z ustaleń planu miejscowego,
oraz zdyskontowane wpływy i wydatki Miasta w okresie prognozy.

3. Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty można składać w formie pisemnej, mailowej lub faksem w terminie do 21.11.2016 r. do godz. 14.00 na następujący adres:

Miasto Słupsk
Wydział Polityki Przestrzennej, p. 05 (Mały Ratusz)
Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
tel: 59 84 88 241 fax: 59 84 89 810
e-mail: wpp@um.slupsk.pl


4. Termin wykonania zamówienia:
09.12.2016 r.

5. Opis sposobu przygotowania ofert:
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

6. Warunki udziału i ocena ofert:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej pięciu usług polegających na opracowaniu dokumentów odpowiadających rodzajem i treścią zamówieniu tj. prognoz skutków finansowych dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (należy załączyć dokumenty, że usługi te zostały wykonanie należycie np. protokołu odbioru, referencje itp.). O wyborze ofert decydować będzie wyłącznie cena brutto zamówienia. W przypadku ofert o takiej samej najniższej cenie złożonych przez dwóch lub więcej oferentów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego zaproszenia do złożenia ofert z ceną przynajmniej o 1 zł niższą od pierwotnie złożonej przez oferenta.
Podmiot publikujący:
Wydział Polityki Przestrzennej
Informację wytworzył:
Beata Samborska p.o. Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
15 listopada 2016
Informację opublikował:
Magdalena Niewiadoma
Data publikacji:
15 listopada 2016

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek