Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia Słupski Zintegrowany Projekt Rewitalizacyjny wraz z niezbędnymi załącznikami, w szczególności z kartą informacyjną przedsięwzięcia

data wystawienia: 16.12.2016 13:40
status: zamknięte

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Miasto Słupsk, 76 – 200 Słupsk, Pl. Zwycięstwa 1, zaprasza do przedstawienia oferty na zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) pn.

„Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia Słupski Zintegrowany Projekt Rewitalizacyjny wraz z niezbędnymi załącznikami, w szczególności z kartą informacyjną przedsięwzięcia”.

2. Przedsięwzięcie pn. Słupski Zintegrowany Projekt Rewitalizacyjny planowane przez Miasto Słupsk doubiegania się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitarnym Trójmiasta.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.

4. Termin wykonania zamówienia: do 21 dni od daty udzielenia zamówienia.

Warunki płatności: wynagrodzenie płatne w dwóch częściach w terminie 14 dni, licząc od daty doręczenia faktury:

a) 80% ceny brutto po przygotowaniu kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia Słupski Zintegrowany Projekt Rewitalizacyjny wraz z niezbędnymi załącznikami, w szczególności z kartą informacyjną przedsięwzięcia.

b) 20% ceny brutto po uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia lub postanowienia o stwierdzeniu obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz opracowania raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia (z uwagi na uczestnictwo wykonawcy w procesie uzyskiwania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia).

5. Oferta musi być sporządzona zgodnie z treścią wzoru formularza oferty i złożona w języku polskim, pismem czytelnym oraz podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

6. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

7. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.

8. Oferty można składać pocztą, mailem na adres: rewitalizacja@um.slupsk.pl lub faksem pod nr tel. 59 84 88 465.

9. Oferta na formularzu oferty, stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania musi być:

1) Złożona w opakowaniu nieprzejrzystym, zamkniętym, uniemożliwiającym jej odczytanie przed otwarciem,

2) Wraz z wykazem wykonanych usług (Załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania) i wykazem osób (Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania),

3) Zaadresowana na Miasto Słupsk, Wydział Zarządzania Funduszami, 76 – 200 Słupsk, Pl. Zwycięstwa 1,

4) Oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy składającego ofertę wraz z numerami telefonów oraz opatrzona napisem:

„Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia Słupski Zintegrowany Projekt Rewitalizacyjny wraz z niezbędnymi załącznikami, w szczególności z kartą informacyjną przedsięwzięcia”.

12. Miejsce oraz termin składania ofert i otwarcia ofert:

1) Ofertę należy złożyć w Wydziale Zarządzania Funduszami, Pl. Zwycięstwa 1, 76 – 200 Słupsk, pok. 204 nie później niż do dnia 21 grudnia do godz. 12.30.

2)Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w ppkt 1) nie będą brane pod uwagę.

3)Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 21 grudnia o godz. 13.00.

13. O wyborze ofert decydować będzie wyłącznie cena brutto zamówienia.

14. Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny w 100%.

Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

Kontakt: Patrycja Adamiec, tel. 059 848 8304, e-mail: p.adamiec@um.slupsk.pl

Paweł Krzemień, tel. 059 848 8225, e- mail: p.krzemien@um.slupsk.pl

Z up. PREZYDENTA

Miasta Słupska

Marek Biernacki

ZASTĘPCA PREZYDENTA

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
16 grudnia 2016
Informację zaktualizował:
Agnieszka Jasik
Data aktualizacji:
30 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Zapytanie ofertowe
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
16 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
16 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
16 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2 - wersja edytowalna
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
16 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Załącznik nr 3
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
16 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Załącznik nr 3 - wersja edytowalna
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
16 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Załącznik nr 4
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
16 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Załącznik nr 4 - wersja edytowalna
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
16 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze oferty
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
23 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
30 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
29 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
29 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze oferty
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
29 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
30 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
30 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
30 grudnia 2016
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze oferty
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
30 grudnia 2016
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
30 grudnia 2016

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek