Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia Słupski Zintegrowany Projekt Rewitalizacyjny wraz z niezbędnymi załącznikami, w szczególności z kartą informacyjną przedsięwzięcia
status: zamknięte
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Miasto Słupsk, 76 – 200 Słupsk, Pl. Zwycięstwa 1, zaprasza do przedstawienia oferty na zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) pn.
„Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia Słupski Zintegrowany Projekt Rewitalizacyjny wraz z niezbędnymi załącznikami, w szczególności z kartą informacyjną przedsięwzięcia”.
2. Przedsięwzięcie pn. Słupski Zintegrowany Projekt Rewitalizacyjny planowane przez Miasto Słupsk doubiegania się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitarnym Trójmiasta.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.
4. Termin wykonania zamówienia: do 21 dni od daty udzielenia zamówienia.
Warunki płatności: wynagrodzenie płatne w dwóch częściach w terminie 14 dni, licząc od daty doręczenia faktury:
a) 80% ceny brutto po przygotowaniu kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia Słupski Zintegrowany Projekt Rewitalizacyjny wraz z niezbędnymi załącznikami, w szczególności z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
b) 20% ceny brutto po uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia lub postanowienia o stwierdzeniu obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz opracowania raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia (z uwagi na uczestnictwo wykonawcy w procesie uzyskiwania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia).
5. Oferta musi być sporządzona zgodnie z treścią wzoru formularza oferty i złożona w języku polskim, pismem czytelnym oraz podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
6. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
7. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
8. Oferty można składać pocztą, mailem na adres: rewitalizacja@um.slupsk.pl lub faksem pod nr tel. 59 84 88 465.
9. Oferta na formularzu oferty, stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania musi być:
1) Złożona w opakowaniu nieprzejrzystym, zamkniętym, uniemożliwiającym jej odczytanie przed otwarciem,
2) Wraz z wykazem wykonanych usług (Załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania) i wykazem osób (Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania),
3) Zaadresowana na Miasto Słupsk, Wydział Zarządzania Funduszami, 76 – 200 Słupsk, Pl. Zwycięstwa 1,
4) Oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy składającego ofertę wraz z numerami telefonów oraz opatrzona napisem:
„Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia Słupski Zintegrowany Projekt Rewitalizacyjny wraz z niezbędnymi załącznikami, w szczególności z kartą informacyjną przedsięwzięcia”.
12. Miejsce oraz termin składania ofert i otwarcia ofert:
1) Ofertę należy złożyć w Wydziale Zarządzania Funduszami, Pl. Zwycięstwa 1, 76 – 200 Słupsk, pok. 204 nie później niż do dnia 21 grudnia do godz. 12.30.
2)Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w ppkt 1) nie będą brane pod uwagę.
3)Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 21 grudnia o godz. 13.00.
13. O wyborze ofert decydować będzie wyłącznie cena brutto zamówienia.
14. Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny w 100%.
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Kontakt: Patrycja Adamiec, tel. 059 848 8304, e-mail: p.adamiec@um.slupsk.pl
Paweł Krzemień, tel. 059 848 8225, e- mail: p.krzemien@um.slupsk.pl
Z up. PREZYDENTA
Miasta Słupska
Marek Biernacki
ZASTĘPCA PREZYDENTA
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 16 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 16 grudnia 2016
- Informację zaktualizował:
- Agnieszka Jasik
- Data aktualizacji:
- 30 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Zapytanie ofertowe
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 16 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 16 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 1
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 16 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 16 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 2
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 16 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 16 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 2 - wersja edytowalna
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 16 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 16 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 3
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 16 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 16 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 3 - wersja edytowalna
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 16 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 16 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 4
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 16 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 16 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 4 - wersja edytowalna
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 16 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 16 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze oferty
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 23 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 30 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 29 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 29 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze oferty
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 29 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 30 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 30 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 30 grudnia 2016
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze oferty
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 30 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 30 grudnia 2016