zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie alei 3 Maja w Słupsku o drogę rowerową wraz z parkingiem dla rowerów w ramach zadania „Pomorskie Trasy Rowerowe..."
status: zamknięte
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA
Działając na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Z 2013 r poz. 687 z późn. zmianami) oraz art. 10§1, 61§4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 z późn. zmianami)
zawiadamia się
że na wniosek Prezydenta Miasta Słupska zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie alei 3 Maja w Słupsku o drogę rowerową wraz z parkingiem dla rowerów w ramach zadania „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym”.
Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr ewidencyjnych:
Działki w pasie drogowym o uregulowanym stanie prawnym:
-
124/4, 127/1, 128, 151/4, 151/18, 151/20, 151/21, 154, 155, 164, 171/1, 171/2, 174/1, 232/1, obr. 9 – pas drogowy al. 3 Maja
-
139, 140 obr. 9 – pas drogowy ul. Wazów
-
165, 455 obr. 9 – pas drogowy ul. Sobieskiego
-
300/1 obr. 9 – pas drogowy ul. Jana Kazimierza
-
1294 obr. 9 – pas drogowy ul. Chrobrego
Działka stanowiąca własność Miasta Słupsk, przewidziana do podziału zgodnie z projektem podziału nieruchomości*:
-
145/4 obr. 9 (145/6, 145/7)
*) Przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi, w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale, tłustym drukiem zaznaczono działkę przeznaczoną do włączenia do pasa drogowego al. 3 Maja
Działki przeznaczone do tymczasowego zajęcia w celu budowy lub przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej:
-
151/22 obr. 9
W związku z powyższym informuje się, że w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Budownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), w poniedziałki od 7.30 do 16.30, od wtorku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 14.30.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.
Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia.
Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Budownictwa
- Informację wytworzył:
- Jolanta Grajewska - Zastępca Dyrektora
- Data wytworzenia:
- 7 lutego 2017
- Informację opublikował:
- Małgorzata Zalewska
- Data publikacji:
- 7 lutego 2017