Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

data wystawienia: 8.02.2017 9:36
status: zamknięte

GKiOŚ-RKS-II.6220.5.2017

O B W I E S Z C Z E N I E


Na podstawie art. 49 i art. 7, 9 i 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r., poz. 353 ze zm.)


zawiadamia się

że na wniosek Miasta Słupsk Wydziału Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku (Pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk), zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska”.

Pismem z dnia 06.02.2017 r. znak: GKiOŚ-RKS-II.6220.5.2017 tutejszy organ wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku, w celu uzyskania opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania w/w przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku jej stwierdzenia – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

W przedmiotowej sprawie ustalono więcej niż 20 stron postępowania, w związku z powyższym stosuje się przepis art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 roku poz. 23 ze zm.) i podaje się ogłoszenie do publicznej wiadomości w formie obwieszczenia.

Strony mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz mogą wypowiadać się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Akta sprawy są dostępne w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Słupsku – przy Placu Zwycięstwa 3, pokój 221.

Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego publicznego ogłoszenia.

Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.

Z up. Prezydenta

mgr inż. Maja Wawrowska

Dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej

i Ochrony Środowiska



Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się:


  1. na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku,

  2. w miejscu planowanego przedsięwzięcia.

Podmiot publikujący:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Informację wytworzył:
Maja Wawrowska Dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Data wytworzenia:
6 lutego 2017
Informację opublikował:
Jakub Drożdż
Data publikacji:
8 lutego 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek