Obwieszczenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
status: zamknięte
GKiOŚ-RKŚ-VI.6220.5.2017
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.), w związku z art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2016 r. poz. 353 ze zm.) oraz art. 11 ustawy z dnia 9 października 2015 roku o zmianie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2015 r. poz. 1936) zawiadamia się, że Prezydent Miasta Słupska w dniu 14.06.2017 roku wydał decyzję Nr 4/2017 znak: GKiOŚ-RKŚ-VI.6220.5.2017 o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska”. Decyzja została wydana na wniosekMiasta Słupska (Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk).
W toku prowadzonego postępowania administracyjnego ustalono więcej niż 20 stron postępowania, zatem zastosowanie ma przepis art. 49 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego i zawiadomienie podaje się do publicznej wiadomości w formie obwieszczenia. Z treścią w/w decyzji oraz z dokumentacją sprawy, w tym z uzgodnieniem dokonanym z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Gdańsku oraz opinią Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku można zapoznać się w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Plac Zwycięstwa 3, pokój 221 (poniedziałek 7.30-16.30, wtorek-czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30-14.30). Stronie służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku (ul. Jana Pawła II 1, 76-200 Słupsk), za pośrednictwem Prezydenta Miasta Słupska w terminie 14 dni od dnia jego doręczenia, zgodnie z art. 127 i 129 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego. Na podstawie art. 21 ust. 1 i ust. 2 pkt 9 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko dane o przedmiotowej decyzji zamieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych zawierających informację o środowisku i jego ochronie prowadzonym przez tut. Urząd (sios.pl).
Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia. Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się:
1) na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku
2) w miejscu planowanego przedsięwzięcia
3) na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
(bip.um.slupsk.pl/ogloszenia)
- Podmiot publikujący:
- Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta - Katarzyna Guzewska Dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
- Data wytworzenia:
- 14 czerwca 2017
- Informację opublikował:
- Barbara Majkowska
- Data publikacji:
- 14 czerwca 2017