Zawiadomienie o postępowaniu środowiskowym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsiewzięcia polegającego na prowadzeniu stacji demontażu pojazdów
status: zamknięte
działając na podstawie art. 32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. Nr 62, poz. 627 ze zm.)
z a w i a d a m i a
o zamieszczeniu pod numerem 07/05 w publicznie dostępnym wykazie danych o wnioskach o wydanie decyzji, wniosku Firmy Usługowo – Handlowej „STOP” z siedzibą w Słupsku przy ul. Grottgera 14 w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na prowadzeniu stacji demontażu pojazdów.
Raport oddziaływania na środowisko dla w/w przedsięwzięcia zamieszczono pod nr 07/05 w publicznie dostępnym wykazie danych o raportach.
Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w przedmiotowym postępowaniu prowadzonym z udziałem społeczeństwa, w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości, tj. do dnia 07. 10. 2005 roku.
Uwagi i wnioski można składać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska (pokój nr 219).
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 15 września 2005
- Informację opublikował:
- Administrator BIP
- Data publikacji:
- 15 września 2005