Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków

data wystawienia: 5.12.2018 11:24
status: zamknięte

Na podstawie art. 24a ust. 5 ustawy ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.) Prezydent Miasta Słupska informuje, że w terminie od 27.12.2018 r. do 17.01.2019 r. w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku w Wydziale Geodezji i Katastru, mieszczącym się przy Placu Zwycięstwa 3 w pokoju nr 313, zostanie wyłożony do wglądu osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, projekt operatu opisowo-kartograficznego z modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 18 Miasta Słupska, w zakresie aktualizacji danych ewidencyjnych działek, budynków, lokali, użytków gruntowych oraz weryfikacji atrybutów punktów granicznych.

Dokumentacja projektu składa się rejestru gruntów, rejestru budynków, rejestru lokali, kartotek budynków, kartotek lokali oraz mapy ewidencyjnej, prowadzonych dla nieruchomości położonych w 18 obrębie ewidencyjnym Miasta Słupska tj. w sąsiedztwie ulic: Akacjowej, Jałowcowej, Leszczynowej, Hubalczyków, Jaśminowej, gen. Dezyderego Chłapowskiego, Jarzębinowej, Świerkowej, gen. Kazimierza Pułaskiego, Józefa Sułkowskiego, Parkowej, Racławickiej, Gdyńskiej, Leśnej, Krzysztofa Arciszewskiego, Spacerowej, Nad Śluzami, ks. Brzóski, Pogodnej, Jesionowej, Brzozowej, Modrzewiowej, Głogowej, Bukowej, Ignacego Prądzyńskiego, Cisowej, Dębowej, Olchowej, Wierzbowej, Kasztanowej, Topolowej, Jaworowej, Rafała Krajewskiego, Romana Awstrica, Kalinowej, Cyprysowej, Aleji Brzozowej, Jodłowej.

Każdy czyjego interesu prawnego dotyczą dane ujawnione w projekcie operatu opisowo-kartograficznego, może w okresie wyłożenia projektu do wglądu zgłaszać uwagi do tych danych.

Niestawiennictwo w terminie i miejscu określonym w niniejszym zawiadomieniu nie stanowi przeszkody do kontynuowania procesu modernizacji ewidencji gruntów i budynków i ujawnienia nowych danych w ewidencji gruntów i budynków.

Podmiot publikujący:
Wydział Geodezji i Katastru
Informację wytworzył:
Marek Goliński- Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
4 grudnia 2018
Informację opublikował:
Izabela Bonk
Data publikacji:
5 grudnia 2018

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek