Obwieszczenie w sprawie wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą „Budowa drogi do terenów inwestycyjnych przy obwodnicy w Słupsku”.
status: zamknięte
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA
Działając na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 poz. 1474) oraz art. 10§1, 61§4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096)
zawiadamia się
że na wniosek Prezydenta Miasta Słupska zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą „Budowa drogi do terenów inwestycyjnych przy obwodnicy w Słupsku”.
Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr ewidencyjnych:
Działki w pasie drogowym o uregulowanym stanie prawnym:
-
32/2 obr. 16 – droga wewnętrzna od ul. Boh. Westerplatte
Działki niebędące pasem drogowym przeznaczone do włączenia do pasa drogowego nowoprojektowanej drogi:
-
33/3, 36/5 obr. 17
Działki niebędące własnością Miasta Słupsk przeznaczone do przekazania na rzecz Miasta Słupsk jako zarządcy drogi:
-
77/86 obr. 17
Działki przewidziane do podziału zgodnie z projektem podziału nieruchomości*:
-
32/1 obr. 16 (32/3, 32/4)
-
541 (541/1, 541/2)
-
77/84 (77/92, 77/93)
*) Przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi, w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale, tłustym drukiem zaznaczono działki przeznaczone do włączenia do pasa drogowego nowoprojektowanej drogi
Działki przeznaczone do tymczasowego zajęcia w celu budowy, przebudowy lub rozbiórki urządzeń infrastruktury technicznej i budowli kolidujących z inwestycją:
-
79/2 obr. 17
W związku z powyższym informuje się, że w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia,strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Budownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), w poniedziałki od 7.30 do 16.30, od wtorku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 14.30.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.
Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia.
Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Budownictwa
- Informację wytworzył:
- Anna Rajter-Szczepańska - Dyrektor Wydziału Budownictwa
- Data wytworzenia:
- 24 września 2019
- Informację opublikował:
- Małgorzata Zalewska
- Data publikacji:
- 24 września 2019