OGŁOSZENIE Prezydenta Miasta Słupska o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Śródmieście A" w Słupsku
status: zamknięte
OGŁOSZENIE
Prezydenta Miasta Słupska
o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Na podstawie art. 17 ust. 9) ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945, z 2019 r. poz. 60, poz. 235 i poz. 730, poz. 1009, poz. 1524, poz. 1696, poz. 1716 i poz. 1815), art. 39 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081, z 2019 r. poz. 630, 1501) oraz na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Słupsku Nr XXXII/388/16 z dnia 30 listopada 2016 roku w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Śródmieście A” w Słupsku, zawiadamia się o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Śródmieście A" w Słupsku wraz z prognozą oddziaływania planu na środowisko przyrodnicze
w dniach od 30 października 2019 r. do 29 listopada 2019 r. w Wydziale Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1 pok. 105, w godzinach: poniedziałek 7:30-16:30; wtorek-czwartek 7:30-15:30; piątek 7:30-14:30.
Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie mpzp odbędzie się w siedzibie Wydziału Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku, w dniu 18 listopada 2019 r. o godzinie 15:30.
Zgodnie z art. 18 ust.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego oraz w prognozie wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie, ustnie do protokołu w Wydziale Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku, siedziba ul. Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: wpp@um.slupsk.pl; z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej, adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 grudnia 2019 r.
Jednocześnie, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r., informuję:
1. Twoje dane przetwarzamy w celu wskazanym w art. 6 pkt 1 lit. c) rozporządzenia;
2. Administratorem Twoich danych osobowych jest Prezydent Miasta Słupska 76-200 Słupsk, pl. Zwycięstwa 3; e-mail: urzad@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 300;
3. Szczegółowe informacje dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego pl. Zwycięstwa 1 pokój 05;
4. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@um.slupsk.pl
- Podmiot publikujący:
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Informację wytworzył:
- Dyrektor Wydziału Polityki Przestrzennej
- Data wytworzenia:
- 23 października 2019
- Informację opublikował:
- Marcin Palacz
- Data publikacji:
- 23 października 2019