OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Słupska o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska
status: zamknięte
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Słupska
o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska
Na podstawie art. 11 ust. 7) ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293, poz. 471 i poz. 782), art. 39 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, poz. 284, poz. 322 i poz. 471) oraz na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Słupsku IX/59/15 z dnia 25 marca 2015 roku w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;
zawiadamia się o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska wraz z prognozą oddziaływania na środowisko przyrodnicze
w dniach od 22 czerwca 2020 r. do 20 lipca 2020 r. w Wydziale Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1 pok. 105, w godzinach: poniedziałek 7:30-16:30; wtorek-czwartek 7:30-15:30; piątek 7:30-14:30 oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakładce Planowanie przestrzenne: http://bip.um.slupsk.pl/dokumenty/557.html
Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie studium odbędzie się w sali nr 211 w Urzędzie Miejskim w Słupsku, pl. Zwycięstwa 3, w dniu 16 lipca 2020 r. o godzinie 15:00. W przypadku zainteresowania udziałem w dyskusji publicznej przekraczającym możliwości organizacyjne, zastrzega się, że istnieje możliwość przeprowadzenia dyskusji publicznej w kilku, następujących po sobie, turach.
Dyskusja publiczna przeprowadzona zostanie zgodnie z zasadami sanitarnymi obowiązującymi w przestrzeni publicznej. Przypomina się o obowiązku zakrycia nosa i ust oraz dezynfekcji rąk.
Zgodnie z art. 11 ust.8) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie studium oraz w prognozie wpływu ustaleń studium na środowisko przyrodnicze może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie, ustnie do protokołu w Wydziale Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku, siedziba ul. Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: wpp@um.slupsk.pl, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej, adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 sierpnia 2020 r.
Jednocześnie, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r., informuję:
1. Twoje dane przetwarzamy w celu wskazanym w art. 6 pkt 1 lit. c) rozporządzenia;
2. Administratorem Twoich danych osobowych jest Prezydent Miasta Słupska 76-200 Słupsk, pl. Zwycięstwa 3; e-mail: urzad@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 300;
3. Szczegółowe informacje dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego pl. Zwycięstwa 1 pokój 105;
4. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@um.slupsk.pl
- Podmiot publikujący:
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Informację wytworzył:
- Prezydent Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 czerwca 2020
- Informację opublikował:
- Marcin Palacz
- Data publikacji:
- 12 czerwca 2020