Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o konsultacjach społecznych dot. zadania „Wykonanie dokumentacji projektowej dla Osiedla Zachód pomiędzy ulicą Legionów Polskich i 3-go Maja w Słupsku”.

data wystawienia: 17.09.2020 14:18
status: zamknięte
Prezydent Miasta Słupska

ogłasza konsultacje społeczne dotyczące

projektu zagospodarowania terenu rozbudowy ulicy Banacha, Zauchy, Grechuty

w ramach zadania pn. „Wykonanie dokumentacji projektowej dla Osiedla Zachód pomiędzy ulicą Legionów Polskich i 3-go Maja w Słupsku”.

  1. Przedmiotem konsultacji jest projekt zagospodarowania terenu dla realizacji zadania inwestycyjnego dla zadania pn. „Wykonanie dokumentacji projektowej dot. rozbudowy ulicy Banacha, Zauchy, Grechuty” w ramach zadania pn. „Wykonanie dokumentacji projektowej dla Osiedla Zachód pomiędzy ulicą Legionów Polskich i 3-go Maja w Słupsku”.
  2. Celem konsultacji jest poznanie opinii oraz zebranie uwag i propozycji mieszkanek i mieszkańców Słupska do opracowanego projektu zagospodarowania terenu pod rozbudowę ulicy Banacha, Zauchy, Grechuty w Słupsku.
  3. Konsultacje będą trwały od 28.09. 2020 r. do 20.10.2020 r.
  4. Mieszkańcy mogą zgłaszać uwagi osobiście lub pisemnie na adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73 oraz elektronicznie e-mail: zim@zimslupsk.com lub poprzez stronę https://slupsk.konsultacjejst.pl.
  5. Koncepcja zagospodarowania terenu wraz z opisem oraz formularz zgłaszania uwag konsultacyjnych stanowią załączniki nr 1, 2 oraz 3 do niniejszego ogłoszenia.
  6. Konsultacje mają zasięg lokalny.
  7. Konsultacje zostaną przeprowadzone w następujących formach:
    - spotkania konsultacyjnego z mieszkańcami miasta, które odbędzie się 07 października 2020 r. o godzinie 16:00 na terenie objętym opracowaniem dokumentacji projektowej tj. przy skrzyżowaniu ulic Banacha/Grechuty/Riedla.

    W przypadku wystąpienia niekorzystnych prognoz pogodowych na dwa dni przed planowanym spotkaniem konsultacyjnym zostanie wydany komunikat o zmianie miejsca spotkania. Komunikat zostanie opublikowany na stronie internetowej ZIM (http://zimslupsk.com/), www.slupsk.pl, na Facebook Miasta Słupska oraz przekazany lokalnym mediom.

    - dyżurów konsultacyjnych, które odbędą się 30 września i 14 października 2020 r. w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73 w godzinach 8:00 - 15.30 - w pokoju nr 19. W trakcie dyżurów konsultacyjnych mieszkańcy będą mogli zapoznać się z koncepcja rozbudowy ulicy Banacha, Zauchy, Grechuty w Słupsku oraz złożyć formularz w wersji papierowej z uwagami lub propozycjami do projektu,

    - udostępnienia dokumentów w formie papierowej w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - Dział Eksploatacji i Inwestycji (ul. Przemysłowa 73, pok. 19), w formie elektronicznej na stronie internetowej ZIM (http://zimslupsk.com/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego (http://bip.um.slupsk.pl/) i www.slupsk.pl,

    - zgłaszania uwag za pomocą formularza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia, który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej w siedzibie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku lub przesłać w wersji elektronicznej na adres e-mail: zim@zimslupsk.com w terminie do 19 października 2020 r. (w tytule maila należy wpisać: ,,Konsultacje społeczne - Rozbudowa ulicy Banacha, Zauchy, Grechuty”

  8. Za przeprowadzenie konsultacji społecznych odpowiedzialny jest Dyrektor Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
  9. Konsultacje społeczne mają charakter opiniodawczy, a zgłaszane w ich trakcie uwagi nie są wiążące dla Miasta Słupska.
Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 września 2020
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
Ogłoszenie o konsultacjach społecznych
Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 września 2020
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1 - koncepcja zagospodarowania terenu
Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 września 2020
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2 - opis techniczny
Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 września 2020
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
Załącznik nr 3 - formularz uwag
Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 września 2020
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
18 września 2020

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek