Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konsultacje społeczne dot. realizacji zadania I etap Parku Ridela - zagospodarowania terenu przy ul. Ridela w Słupsku w ramach Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2021 r.

data wystawienia: 24.03.2021 7:50
status: zamknięte


Prezydent Miasta Słupska

ogłasza konsultacje społeczne dot. realizacji zadania I etap Parku Riedla - zagospodarowanie terenu przy ul. Riedla w Słupsku w ramach Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2021 r.


1. Przedmiotem konsultacji jest projekt zagospodarowania terenu na dz. nr 252 obr. 8 przy ul. Riedla w Słupsku w ramach Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2021 r.

2. Celem konsultacji jest zebranie uwag i opinii od mieszkańców i mieszkanek miasta na temat planowanej realizacji zadania.

3. Konsultacje będą trwały od 29 marca do 19 kwietnia 2021 roku.

4. Mieszkańcy mogą zgłaszać uwagi do wskazanych elementów projektu – elementów małej architektury, ścieżek i nasadzeń roślin. Koncepcja z zaznaczonymi do realizacji elementami stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

5. Konsultacje mają zasięg lokalny.

6. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formach:


  • udostępnienia dokumentów w formie elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego, na stronie Miasta Słupska, na stronie http://slupsk.konsultacjejst.pl;
  • zgłaszania uwag za pomocą formularza, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej do kancelarii Urzędu Miejskiego lub przesłać w wersji elektronicznej na adres inwestycje@um.slupsk.pl;
  • możliwości zgłaszania uwag poprzez platformę http://slupsk.konsultacjejst.pl/konsultacjespoleczne;
  • możliwości zgłoszenia uwag telefonicznie pod numerem telefonu (59) 84 88 475 lub (59) 841 00 91 w. 493;
  • dyżuru konsultacyjnego, który odbędzie się w dniach 30 i 31 marca w godzinach 1500 – 1630 w Wydziale Inwestycji UM w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1, pok. 102; Zapisy osób chętnych do wzięcia udziału w konsultacjach podczas dyżuru konsultacyjnego odbywają się telefonicznie pod numerami 59-8488-475, 59-8488-341, bądź drogą elektroniczną (na adres e-mail: inwestycje@um.slupsk.pl, w tytule maila należy wpisać „KONSULTACJE”). Zastrzega się, że dyżur konsultacyjny odbędzie się wyłącznie, w przypadku gdy najpóźniej 4 godziny przed dyżurem otrzymane zostanie zgłoszenie od co najmniej jednej osoby.
7. Konsultacje społeczne mają charakter opiniodawczy a zgłaszane w ich trakcie uwagi nie są wiążące dla Miasta.

8. Za przeprowadzenie konsultacji społecznych odpowiedzialny jest Wydział Inwestycji.



Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
23 marca 2021
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
24 marca 2021
Nazwa pliku:
Ogłoszenie
Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
23 marca 2021
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
24 marca 2021
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1
Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
23 marca 2021
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
24 marca 2021
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2
Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
23 marca 2021
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
24 marca 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek