Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obwieszczenie

data wystawienia: 20.08.2021 14:21
status: zamknięte

GKiOŚ.ROŚ-II.6220.13.2021

O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r. poz. 247 ze zm.) zawiadamia się, że Prezydent Miasta Słupska w dniu 19.08.2021 r. wydał na wniosek Pana Łukasza Romana - pełnomocnika Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (z siedzibą przy ul. Przemysłowej 73, 76-200 Słupsk) – decyzję Nr 6/2021 znak: GKiOŚ.ROŚ-II.6220.13.2021 o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia
pn. Opracowanie dokumentacji technicznej na potrzeby Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej 2019-2024: Zadanie nr 1 – Opracowanie dokumentacji technicznej dot. przebudowy ulicy Owocowej”, realizowanego na działkach o nr ew.: obręb 0004 - 44, 48/8, 128, 246, 48/4, 48/5, 55, 144, 54/1, 49/3, 48/6, 56/4, 48/7, 225, 36, 67/6; obręb 0005 - 45, 50, 129. Z treścią ww. decyzji oraz z dokumentacją sprawy - w tym z postanowieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku, opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku i Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gdańsku - można zapoznać się w Wydziale Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska (pokój 221) Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 3),
w godzinach pracy urzędu,
w terminie 14 dni od daty podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości. Data publikacji niniejszego obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.

Jednocześnie zawiadamia się, że treść ww. decyzji została umieszczona w dniu 20.08.2021 roku na okres 14 dni na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku (pod adresem www.bip.um.slupsk.pl w zakładce ochrona środowiska).

Podmiot publikujący:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Miasta Słupska Dyrektor WGKiOŚ Katarzyna Guzewska
Data wytworzenia:
19 sierpnia 2021
Informację opublikował:
Józef OFF_Malec
Data publikacji:
23 sierpnia 2021
Nazwa pliku:
decyzja nr 6/2021
Podmiot publikujący:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Miasta Słupska Dyrektor WGKiOŚ Katarzyna Guzewska
Data wytworzenia:
19 sierpnia 2021
Informację opublikował:
Józef OFF_Malec
Data publikacji:
23 sierpnia 2021
Nazwa pliku:
Obwieszczenie
Podmiot publikujący:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Miasta Słupska Dyrektor WGKiOŚ Katarzyna Guzewska
Data wytworzenia:
19 sierpnia 2021
Informację opublikował:
Józef OFF_Malec
Data publikacji:
23 sierpnia 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek