Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obwieszczenie o konsultacjach projektu uchwały o ustanowieniu Specjalnej Strefy Rewitalizacji

data wystawienia: 23.08.2021 14:00
status: zamknięte

O B W I E S Z C Z E N I E
Prezydenta Miasta Słupska


Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U.z 2021 poz. 1372), art. 23 ust 1 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 485), § 5 Regulaminu Konsultacji Społecznych, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXI/238/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konsultacji Społecznych Prezydent Miasta Słupska informuje, że rozpoczynają się konsultacje społeczne projektu uchwały o ustanowieniu Specjalnej Strefy Rewitalizacji.

Celem konsultacji społecznych jest zebranie uwag od interesariuszy rewitalizacji w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy o rewitalizacji na temat przygotowanego projektu uchwały o ustanowieniu na całym obszarze rewitalizacji Specjalnej Strefy Rewitalizacji.

Konsultacje przeprowadzone będą w okresie od dnia 31 sierpnia 2021 r. do dnia 30 września 2021 r. w następujących formach:
1) Otwartego spotkania plenerowe z interesariuszami rewitalizacji Miasta Słupska w dniu 6 września 2021 r., od godz. 12:00 do godz. 17:00 przy ul. Nowobramskiej;
2) Zbierania uwag podczas dyżuru konsultacyjnego w Referacie Rewitalizacji przy Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204, w dniu 13 września 2021 r. w godz. 14:00 - 16:30 oraz 27 września 2021 r. w godz. 14:00 – 16:30;
3) Zbierania uwag podczas spotkania członków Komitetu Rewitalizacji w dniu 20 września 2021 r. w godz. 16:00 – 17:00 w budynku SCOPiES przy ul. Niedziałkowskiego 6;
4) Zbierania uwag za pomocą formularza zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej oraz miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl (na stronie głównej oraz w zakładce „Rewitalizacja”).

Wypełnione formularze będzie można dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2021 r.:
a) drogą korespondencyjną na adres: Wydział Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (decyduje data wpływu do Urzędu),
b) elektroniczną na adres: rewitalizacja@um.slupsk.pl,
c) osobiście w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204 (budynek z windą i przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych).

Projekt uchwały wraz z załącznikiem i formularzem konsultacyjnym zostanie udostępniony od dnia 23 sierpnia 2021 r.:
• w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem internetowym http://bip.um.slupsk.pl/,
• na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku pod adresem http://www.slupsk.pl/ (na stronie głównej oraz w zakładce „Rewitalizacja”),
• w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204 w godzinach pracy Urzędu.

Nie będą rozpatrywane propozycje i opinie:
• z datą wpływu przed dniem 31 sierpnia 2021 r. i po dniu 30 września 2021 r.,
• przesłane w innej formie niż na formularzu konsultacyjnym (za wyjątkiem propozycji zgłaszanych w formie ustnej podczas spotkań z interesariuszami rewitalizacji, spotkania członków Komitetu Rewitalizacji bądź dyżurów konsultacyjnych w Centrum Wiedzy o Rewitalizacji),
• zgłoszone na formularzu niezawierającym informacji o Zgłaszającym bądź niepodpisane.

Zgodnie z art. 6 ust. 7 i 9 Ustawy o rewitalizacji, niezwłocznie po zakończeniu niniejszych konsultacji opracowana zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich.
Informacja o planowanych konsultacjach, zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy o rewitalizacji, zostanie umieszczona m.in. w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Słupska http://bip.um.slupsk.pl/, na stronie internetowej Miasta Słupska www.slupsk.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz dodatkowo opublikowana lokalnej prasie.

z up. PREZYDENTA
Miasta Słupska
/-/
Marek Goliński
ZASTĘPCA PREZYDENTA
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
z up. Prezydenta Miasta Słupska - Marek Goliński - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
20 sierpnia 2021
Informację opublikował:
Monika Hanuszewicz
Data publikacji:
23 sierpnia 2021
Nazwa pliku:
Formularz uwag
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
z up. Prezydenta Miasta Słupska - Marek Goliński - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
20 sierpnia 2021
Informację opublikował:
Monika Hanuszewicz
Data publikacji:
23 sierpnia 2021
Nazwa pliku:
Projekt uchwały o ustanowieniu Specjalnej Strefy
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
z up. Prezydenta Miasta Słupska - Marek Goliński - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
20 sierpnia 2021
Informację opublikował:
Monika Hanuszewicz
Data publikacji:
23 sierpnia 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek