Obwieszczenie o wszczęciu postępowania ws. wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej na działkach nr 16/2,34/1,20/1,24/2,25/2,26/2 i 31/2,obr.15 przy ul.Gdańskiej w Słupsku
status: zamknięte
PP-RPP-III.6733.3.2021
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Działając na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2021r., poz. 741 ze zm.) oraz art. 10 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r., poz.735 ze zm.)zawiadamia się, że na wniosek „Wodociągów Słupsk” Spółki z o. o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Orzeszkowej 1, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na „Budowie sieci wodociągowej na terenie części działek nr 16/2 i nr 34/1 oraz na działkach nr 20/1, nr 24/2, nr 25/2, nr 26/2 i nr 31/2 zlokalizowanych w obrębie 15 przy ul. Gdańskiej w Słupsku”.
W związku z powyższym informuje się, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy, składać uwagi i wnioski w Wydziale Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój nr 107), w każdy poniedziałek w godz. 730-1630 i od wtorku do czwartku w godz. 730- 1530, piątek w godz. 730- 1430.
Oznaczenie stron postępowania:
-
„Wodociągi Słupsk” Spółka z o.o., ul. Orzeszkowej 1, 76-200 Słupsk
-
Miasto Słupsk (Wydział Zarządzania Nieruchomościami), Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
Niniejsze zawiadomienie zamieszcza się:
-
na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku
-
na stronie internetowej organu:www.slupsk.pl
-
A/a
- Podmiot publikujący:
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Informację wytworzył:
- Główny specjalista Marcin Palacz
- Data wytworzenia:
- 25 listopada 2021
- Informację opublikował:
- Małgorzata Kopera
- Data publikacji:
- 25 listopada 2021