Obwieszczenie o podjęciu zawieszonego postępowania administracyjnego ws.wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegajacej na budowie oświetlenia na ul. Jodłowej w Słupsku na terenie dz. nr 752/15, obr. 18
status: zamknięte
Słupsk, dnia 08.03.2022r.
PP-RPP-IV.6733.6.2021
OBWIESZCZENIE
o podjęciu zawieszonego postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2022 r., poz. 503) zawiadamia się, że w dniu 08.03.2022r. zostało wydane przez Prezydenta Miasta Słupska postanowienie o podjęciu zawieszonego postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci elektroenergetycznych obejmujących napięcie znamionowe nie wyższe niż 1kV dla zadania pn. „Budowa oświetlenia na ul. Jodłowej w Słupsku” na terenie działki nr 752/15 położonej w obrębie 18 w Słupsku.
Z treścią postanowienia można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku (Wydział Polityki Przestrzennej) przy Placu Zwycięstwa 1, pokój 107 w każdy poniedziałek w godz. 730-1630 i od wtorku do czwartku w godz. 730-1530, piątek w godz.730-1430.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Informację wytworzył:
- Dyrektor Wydziału Maciej Araszkiewicz
- Data wytworzenia:
- 9 marca 2022
- Informację opublikował:
- Aleksandra Anuszewska
- Data publikacji:
- 11 marca 2022