Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą „Rozbudowa ulicy Banacha i Grechuty w Słupsku wraz z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym”.
status: zamknięte
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA
Działając na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 176) oraz art. 10§1, 61§4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735)
zawiadamia się
że na wniosek Prezydenta Miasta Słupska zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą „Rozbudowa ulicy Banacha i Grechuty w Słupsku wraz z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym”.
Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr ewidencyjnych:
Działki w pasie drogowym o uregulowanym stanie prawnym:
-
16, 165, 254, 122 obr. 8; 635, 1222 obr. 9 – pas drogowy ul. Banacha,
-
129/1, 130/1, 245, 261 obr. 8 – pas drogowy ul. Grechuty,
-
111/1, 250 obr. 8 – pas drogowy ul. Riedla,
-
121/1, 229 obr. 8 – pas drogowy ul. Zauchy,
-
244 obr. 8 – pas drogowy ul. Ordonówny,
-
1219/5 obr. 9 – pas drogowy ul. Braille’a,
-
87/1, 149 obr. 8 – pas drogowy al. 3 Maja.
Działki niebędące pasem drogowym przeznaczone do włączenia do pasa drogowego ulicy Grechuty:
-
124/1 obr. 8.
Działka niebędąca własnością Miasta Słupsk przeznaczona do wywłaszczenia i włączenia do pasa drogowego ulicy Grechuty:
-
133/1 obr. 8.
Działki przewidziane do podziału zgodnie z projektem podziału nieruchomości*:
-
123 obr. 8 (123/1, 123/2),
-
126/3 obr. 8 (126/4, 126/5),
-
131 obr. 8 (131/1, 131/2),
-
134/5 obr. 8 (134/7, 134/8),
-
136 obr. 8 (136/1, 136/2),
-
137 obr. 8 (137/1, 1372),
-
138 obr. 8 (138/1, 138/2),
-
141 obr. 8 (141/1, 141/2),
-
166/6 obr. 8 (166/7, 166/8),
-
160/19 obr. 8 (160/22, 160/23)
*) Przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi, w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale, tłustym drukiem zaznaczono działki przeznaczone do włączenia do pasa drogowego
Działki przeznaczone do tymczasowego zajęcia w celu budowy urządzeń infrastruktury technicznej:
-
148, 237 obr. 8.
W związku z powyższym informuje się, że w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia,strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Budownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02, tel. 059 84 88 409), w poniedziałki od 7.30 do 16.30, od wtorku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 14.30. Termin ewentualnie planowanej wizyty w tutejszym wydziale należy uzgodnić telefonicznie pod ww. numerem.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.
Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia.
Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Budownictwa
- Informację wytworzył:
- Anna Rajter-Szczepańska - Dyrektor Wydziału Budownictwa
- Data wytworzenia:
- 13 stycznia 2023
- Informację opublikował:
- Małgorzata Zalewska
- Data publikacji:
- 13 stycznia 2023