Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie Prezydenta Miasta Słupska o przeprowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących projektu zmiany uchwały Nr XII/208/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 października 2019 r.

data wystawienia: 28.12.2023 14:44
status: zamknięte

Prezydent Miasta Słupska

Ogłasza, na podstawie art. 37b punkt 8 oraz art. 8h ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977, poz. 1505, poz. 1597, poz. 1688, poz. 1890, poz. 2029), konsultacje społeczne dotyczące projektu zmiany uchwały Nr XII/208/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 października 2019 r. w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane


  1. Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr XII/208/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 października 2019 roku w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane, tzw. uchwałę reklamową. Projekt dotyczy zmiany terminu dostosowania istniejących, w dniu wejścia w życie uchwały Nr XII/208/19, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych, do zasad i warunków w niej określonych.

  2. Celem konsultacji jest poznanie opinii oraz zebranie uwag i propozycji mieszkanek i mieszkańców miasta Słupska do opracowywanej zmiany uchwały reklamowej.

  3. Konsultacje będą trwały od 2 stycznia 2024 roku do 29 stycznia 2024 roku.

  4. Mieszkańcy mogą składać uwagi pisemnie na adres: Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Planowania Przestrzennego, Plac Zwycięstwa 1, Słupsk oraz elektronicznie na e-mail wpp@um.slupsk.pl lub poprzez stronę https://slupsk.konsultacjejst.pl.

  5. Konsultacje mają zasięg lokalny.

  6. Konsultacje zostaną przeprowadzone w następujących formach:

  1. udostępnienia dokumentu w formie papierowej w Wydziale Polityki Przestrzennej w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, Mały Ratusz pokój 105),

  2. udostępnienia dokumentu, stanowiącego zalcznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, w formie elektronicznej na stronie Urzedu Miejskiego www.slupsk.pl oraz na stronie https://slupsk.konsultacjejst.pl,

  3. zgłaszania uwag za pomocą formularza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia, który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej do Wydziału Polityki Przestrzennej UM w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, Mały Ratusz pokój 101 - sekretariat), bądź wysłać w wersji elektronicznej na adres: wpp@um.slupsk.pl w terminie do dnia 29.01.2024r., w tytule maila nalezy napisać “projekt zmiany uchwały reklamowej”,

  4. spotkania otwartego z mieszkańcami miasta, które odbędzie się w dniu 16 stycznia 2024 roku w godzinach od 15:30 do 17:30 w siedzibie Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ulicy Niedziałkowskiego 6 w Słupsku,

  5. spotkania otwartego z mieszkańcami miasta, które odbędzie się w dniu 18 stycznia 2024 roku w godzinach od 15:30 do 17:30 w siedzibie Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ulicy Niedziałkowskiego 6 w Słupsku,

  6. dyżuru projektanta, który odbędzie się w dniu 11 stycznia 2024 roku w godzinach od 15:00 do 17:00 w siedzibie Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ulicy Niedziałkowskiego 6 w Słupsku,

  7. dyżuru projektanta, który odbędzie się w dniu 22 stycznia 2024 roku w godzinach od 15:00 do 17:00 w siedzibie Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ulicy Niedziałkowskiego 6 w Słupsku.

    1. Za przeprowadzenie konsultacji odpowiedzialny jest Dyrektor Wydziału Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

    2. Konsultacje społeczne maja charakter opiniodawczy, a zgłaszane w ich trakcie uwagi nie są wiążące dla Miasta Słupska.

Jednocześnie, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r., informuję że:

1. Twoje dane przetwarzamy w celu wskazanym w art. 6 pkt 1 lit. c rozporządzenia;

2. Administratorem Twoich danych osobowych jest Prezydent Miasta Słupska 76-200 Słupsk, pl. Zwycięstwa 3; e-mail: urzad@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 300;

3. Szczegółowe informacje dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego pl. Zwycięstwa 1 pokój 105;

4. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@um.slupsk.pl.


Podmiot publikujący:
Wydział Polityki Przestrzennej
Informację wytworzył:
Przezydent Miasta Słupska Krzystyna Danilecka-Wojewódzka
Data wytworzenia:
28 grudnia 2023
Informację opublikował:
Beata Samborska
Data publikacji:
28 grudnia 2023
Informację zaktualizował:
Beata Samborska
Data aktualizacji:
16 stycznia 2024
Nazwa pliku:
załącznik nr 1 - projekt uchwały
Podmiot publikujący:
Wydział Polityki Przestrzennej
Informację wytworzył:
Przezydent Miasta Słupska Krzystyna Danilecka-Wojewódzka
Data wytworzenia:
28 grudnia 2023
Informację opublikował:
Beata Samborska
Data publikacji:
28 grudnia 2023
Nazwa pliku:
załącznik nr 2 - formularz konsultacyjny PDF
Podmiot publikujący:
Wydział Polityki Przestrzennej
Informację wytworzył:
Przezydent Miasta Słupska Krzystyna Danilecka-Wojewódzka
Data wytworzenia:
16 stycznia 2024
Informację opublikował:
Beata Samborska
Data publikacji:
16 stycznia 2024
Nazwa pliku:
załącznik nr 2 - formularz konsultacyjny edytowalny
Podmiot publikujący:
Wydział Polityki Przestrzennej
Informację wytworzył:
Przezydent Miasta Słupska Krzystyna Danilecka-Wojewódzka
Data wytworzenia:
16 stycznia 2024
Informację opublikował:
Beata Samborska
Data publikacji:
16 stycznia 2024
Nazwa pliku:
Zarządzenie ws konsultacji Nr 1010/2023
Podmiot publikujący:
Wydział Polityki Przestrzennej
Informację wytworzył:
Przezydent Miasta Słupska Krzystyna Danilecka-Wojewódzka
Data wytworzenia:
28 grudnia 2023
Informację opublikował:
Beata Samborska
Data publikacji:
28 grudnia 2023

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek