Ogłoszenie Prezydenta Miasta Słupska o przeprowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących projektu zmiany uchwały Nr XII/208/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 października 2019 r.
status: zamknięte
Prezydent Miasta Słupska
Ogłasza, na podstawie art. 37b punkt 8 oraz art. 8h ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977, poz. 1505, poz. 1597, poz. 1688, poz. 1890, poz. 2029), konsultacje społeczne dotyczące projektu zmiany uchwały Nr XII/208/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 października 2019 r. w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane
-
Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr XII/208/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 października 2019 roku w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane, tzw. uchwałę reklamową. Projekt dotyczy zmiany terminu dostosowania istniejących, w dniu wejścia w życie uchwały Nr XII/208/19, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych, do zasad i warunków w niej określonych.
-
Celem konsultacji jest poznanie opinii oraz zebranie uwag i propozycji mieszkanek i mieszkańców miasta Słupska do opracowywanej zmiany uchwały reklamowej.
-
Konsultacje będą trwały od 2 stycznia 2024 roku do 29 stycznia 2024 roku.
-
Mieszkańcy mogą składać uwagi pisemnie na adres: Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Planowania Przestrzennego, Plac Zwycięstwa 1, Słupsk oraz elektronicznie na e-mail wpp@um.slupsk.pl lub poprzez stronę https://slupsk.konsultacjejst.pl.
-
Konsultacje mają zasięg lokalny.
-
Konsultacje zostaną przeprowadzone w następujących formach:
-
udostępnienia dokumentu w formie papierowej w Wydziale Polityki Przestrzennej w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, Mały Ratusz pokój 105),
-
udostępnienia dokumentu, stanowiącego zalcznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, w formie elektronicznej na stronie Urzedu Miejskiego www.slupsk.pl oraz na stronie https://slupsk.konsultacjejst.pl,
-
zgłaszania uwag za pomocą formularza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia, który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej do Wydziału Polityki Przestrzennej UM w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, Mały Ratusz pokój 101 - sekretariat), bądź wysłać w wersji elektronicznej na adres: wpp@um.slupsk.pl w terminie do dnia 29.01.2024r., w tytule maila nalezy napisać “projekt zmiany uchwały reklamowej”,
-
spotkania otwartego z mieszkańcami miasta, które odbędzie się w dniu 16 stycznia 2024 roku w godzinach od 15:30 do 17:30 w siedzibie Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ulicy Niedziałkowskiego 6 w Słupsku,
-
spotkania otwartego z mieszkańcami miasta, które odbędzie się w dniu 18 stycznia 2024 roku w godzinach od 15:30 do 17:30 w siedzibie Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ulicy Niedziałkowskiego 6 w Słupsku,
-
dyżuru projektanta, który odbędzie się w dniu 11 stycznia 2024 roku w godzinach od 15:00 do 17:00 w siedzibie Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ulicy Niedziałkowskiego 6 w Słupsku,
-
dyżuru projektanta, który odbędzie się w dniu 22 stycznia 2024 roku w godzinach od 15:00 do 17:00 w siedzibie Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ulicy Niedziałkowskiego 6 w Słupsku.
-
Za przeprowadzenie konsultacji odpowiedzialny jest Dyrektor Wydziału Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
-
Konsultacje społeczne maja charakter opiniodawczy, a zgłaszane w ich trakcie uwagi nie są wiążące dla Miasta Słupska.
-
Jednocześnie, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r., informuję że:
1. Twoje dane przetwarzamy w celu wskazanym w art. 6 pkt 1 lit. c rozporządzenia;
2. Administratorem Twoich danych osobowych jest Prezydent Miasta Słupska 76-200 Słupsk, pl. Zwycięstwa 3; e-mail: urzad@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 300;
3. Szczegółowe informacje dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego pl. Zwycięstwa 1 pokój 105;
4. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@um.slupsk.pl.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Informację wytworzył:
- Przezydent Miasta Słupska Krzystyna Danilecka-Wojewódzka
- Data wytworzenia:
- 28 grudnia 2023
- Informację opublikował:
- Beata Samborska
- Data publikacji:
- 28 grudnia 2023
- Informację zaktualizował:
- Beata Samborska
- Data aktualizacji:
- 16 stycznia 2024
- Nazwa pliku:
- załącznik nr 1 - projekt uchwały
- Podmiot publikujący:
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Informację wytworzył:
- Przezydent Miasta Słupska Krzystyna Danilecka-Wojewódzka
- Data wytworzenia:
- 28 grudnia 2023
- Informację opublikował:
- Beata Samborska
- Data publikacji:
- 28 grudnia 2023
- Nazwa pliku:
- załącznik nr 2 - formularz konsultacyjny PDF
- Podmiot publikujący:
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Informację wytworzył:
- Przezydent Miasta Słupska Krzystyna Danilecka-Wojewódzka
- Data wytworzenia:
- 16 stycznia 2024
- Informację opublikował:
- Beata Samborska
- Data publikacji:
- 16 stycznia 2024
- Nazwa pliku:
- załącznik nr 2 - formularz konsultacyjny edytowalny
- Podmiot publikujący:
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Informację wytworzył:
- Przezydent Miasta Słupska Krzystyna Danilecka-Wojewódzka
- Data wytworzenia:
- 16 stycznia 2024
- Informację opublikował:
- Beata Samborska
- Data publikacji:
- 16 stycznia 2024
- Nazwa pliku:
- Zarządzenie ws konsultacji Nr 1010/2023
- Podmiot publikujący:
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Informację wytworzył:
- Przezydent Miasta Słupska Krzystyna Danilecka-Wojewódzka
- Data wytworzenia:
- 28 grudnia 2023
- Informację opublikował:
- Beata Samborska
- Data publikacji:
- 28 grudnia 2023