Obwieszczenie o naborze członków do Komitetu Rewitalizacji
status: zamknięte
O B W I E S Z CZ E N I E
o naborze członków do Komitetu Rewitalizacji
Prezydent Miasta Słupska w oparciu o przyjętą Uchwałą Nr XLII/578/17 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 września 2017 r. w sprawie przyjęcia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska ogłasza nabór członków do Komitetu Rewitalizacji.
Komitet Rewitalizacji, zwany dalej Komitetem, stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy rewitalizacji z organami gminy w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Prezydenta Miasta Słupska przy wdrażaniu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017–2025+, przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej w Słupsku nr XXVI/423/20 z dnia 21 grudnia 2020 r.
Komitet Rewitalizacji powoływany jest przez Prezydenta Miasta Słupska. Kadencja Komitetu trwa 3 lata.
ZASADY WYZNACZANIA SKŁADU KOMITETU REWITALIZACJI
Komitet może liczyć nie więcej niż 30 członków, w tym:
1) nie więcej niż 3 przedstawicieli mieszkańców obszaru rewitalizacji,*
2) nie więcej niż 2 przedstawicieli mieszkańców Miasta Słupska spoza obszaru rewitalizacji,*
3) nie więcej niż 5 przedstawicieli właścicieli, użytkowników wieczystych nieruchomości i/lub podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji, w tym min.: po 1 przedstawicielu wspólnot mieszkaniowych i 1 przedstawicielu STBS,
4) nie więcej niż 2 przedstawicieli podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na obszarze Słupska, w tym co najmniej 1 przedsiębiorca działający na obszarze rewitalizacji,*
5) nie więcej niż 2 przedstawicieli podmiotów prowadzących udokumentowaną działalność społeczną na rzecz mieszkańców obszaru rewitalizacji, w tym organizacji pozarządowych i grup nieformalnych,
6) 1 przedstawiciel lokalnego środowiska architektów i urbanistów, rekomendowany przez stowarzyszenia branżowe,
7) 1 przedstawiciel instytucji wspierającej rozwój ekonomii społecznej,
8) 1 przedstawiciel Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku,
9) nie więcej niż 2 przedstawicieli instytucji kultury z obszaru rewitalizacji, w tym nie więcej niż 1 przedstawiciel samorządowej instytucji kultury Miasta Słupska,
10) nie więcej niż 2 przedstawicieli placówek edukacyjnych z obszaru rewitalizacji,
11) 1 przedstawiciel Straży Miejskiej,
12) 1 przedstawiciel Policji,
13) 1 przedstawiciel Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
14) nie więcej niż 2 przedstawicieli gestorów sieci podziemnych znajdujących się na obszarze rewitalizacji,
15) 1 pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku z komórki odpowiedzialnej za zarządzanie wdrażaniem Gminnego Programu Rewitalizacji,
16) 1 przedstawiciel organów/ podmiotów wskazanych w art. 2 ust. 2 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 9 października 2015 r. rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 802, 1086 ),**
17) inne istotne osoby na potrzeby rewitalizacji w liczbie nie większej niż 2.
* W przypadku mniejszej liczby kandydatów w poszczególnych grupach w ramach limitu 30 członków Komitetu dopuszcza się zwiększenie liczby członków Komitetu określonych w pkt. 1) – 2) i 4).
** Przedstawiciel organów władzy publicznej oraz przedstawiciel podmiotów, innych niż organy władzy publicznej, realizujących na obszarze rewitalizacji uprawnienia Skarbu Państwa.
W przypadku zgłoszenia się większej liczby kandydatów, wybór członków Komitetu w danej grupie następować będzie na podstawie kolejności zgłoszeń. Członek Komitetu może pełnić swoją funkcję nie dłużej niż 2 kadencje.
Uczestnictwo w Komitecie ma charakter społeczny. Za udział w posiedzeniach i pracach Komitetu nie przysługuje wynagrodzenie.
TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI NA CZŁONKA KOMITETU REWITALIZACJI
Zgłoszenie chęci przystąpienia do Komitetu następuje na podstawie pisemnej deklaracji za pomocą formularza zgłoszeniowego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska określonych Uchwałą Nr XLII/578/17 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 września 2017 r.
Nabór członków do Komitetu prowadzony będzie w dniach od 10 do 28 lutego 2024 r.
Kandydaci muszą spełniać określone wymogi formalne zawarte w Załączniku do Uchwały Nr XLII/578/17 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 września 2017 r., w sprawie przyjęcia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska, które będą weryfikowane przez Komisję powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Słupska.
Formularz zgłoszeniowy do Komitetu Rewitalizacji dostępny jest w Wydziale Zarządzania Funduszami, Mały Ratusz, Plac Zwycięstwa 1 w Słupsku pok. 204, na stronie internetowej www.slupsk.pl w zakładkach: „Aktualności” i „Rewitalizacja” oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.
Wypełnioną deklarację należy dostarczyć:
1) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, z dopiskiem „Nabór na członków Komitetu Rewitalizacji” (decyduje data wpływu),
2) bezpośrednio do Wydziału Zarządzania Funduszami, Plac Zwycięstwa 1 w Słupsku pok. 204 (w godzinach pracy Urzędu),
3) drogą elektroniczną w formie skanu podpisanego formularza na adres e-mail: rewitalizacja@um.slupsk.pl, wpisując w tytule e-maila: „Nabór na członków Komitetu Rewitalizacji".
Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:
- z datą wpływu przed 10.02.2024 r. oraz po 28.02.2024 r.
- niepodpisane,
- przesłane w innej formie niż na druku formularza zgłoszeniowego.
Informacja o wynikach naboru członków Komitetu zostanie umieszczona na stronie internetowej www.slupsk.pl w zakładkach: „Aktualności” i „Rewitalizacja”, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 stycznia 2024
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 25 stycznia 2024
- Nazwa pliku:
- Obwieszczenie o naborze członków do Komitetu Rewitalizacji
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 stycznia 2024
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 25 stycznia 2024