Informacja o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków
status: zamknięte
Informacja o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego
ewidencji gruntów i budynków
Na podstawie art. 24a ust. 5 ustawy ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024 r., poz. 1151 z późn. zm.) Prezydent Miasta Słupska informuje, że w terminie od 04.10.2024 r. do 24.10.2024 r. w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku w Wydziale Geodezji i Katastru, mieszczącym się przy Placu Zwycięstwa 3 w pokoju nr 313, zostanie wyłożony do wglądu osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, projekt operatu opisowo-kartograficznego z modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych 21, 22, 23 Miasta Słupska.
Dostęp do danych możliwy jest także za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną poprzez aplikację internetową zlokalizowaną pod adresem https://voxly.pl/slupsk
W tym celu konieczne jest logowanie się za pomocą e-PUAP w celu weryfikacji tożsamości
Obszar objęty modernizacją dotyczy nieruchomości położonych na terenach włączonych z dniem 01.01.2023r. w granice administracyjne Miasta Słupska czyli dawny obszar Płaszewka, Bierkowa i Strzelina i obejmuje ulice: Technologiczna, Inwestycyjna, Komunalna, Szmaragdowa.
Każdy czyjego interesu prawnego dotyczą dane ujawnione w projekcie operatu opisowo-kartograficznego, może w okresie wyłożenia projektu do wglądu zgłaszać uwagi do tych danych.
Niestawiennictwo w terminie i miejscu określonym w niniejszym zawiadomieniu nie stanowi przeszkody do kontynuowania procesu modernizacji ewidencji gruntów i budynków i ujawnienia nowych danych w ewidencji gruntów i budynków.
z up. PREZYDENTA
Miasta Słupska
(-)Beata Chrzanowska
Zastępca Prezydenta
- Podmiot publikujący:
- Wydział Geodezji i Katastru
- Informację wytworzył:
- zastępca Prezydenta Beata Chrzanowska
- Data wytworzenia:
- 17 września 2024
- Informację opublikował:
- Izabela Bonk
- Data publikacji:
- 18 września 2024
- Nazwa pliku:
- Informacja o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków
- Podmiot publikujący:
- Wydział Geodezji i Katastru
- Informację wytworzył:
- zastępca Prezydenta Beata Chrzanowska
- Data wytworzenia:
- 17 września 2024
- Informację opublikował:
- Izabela Bonk
- Data publikacji:
- 18 września 2024