Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przeprowadzeniu konsultacji społecznych projektu Strategii Rozwoju Miasta Słupska do roku 2030

data wystawienia: 25.09.2024 14:06
status: aktualne
Miasto Słupsk zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Strategii Rozwoju Miasta Słupska do roku 2030.
Przeprowadzenie konsultacji społecznych ma na celu zebranie uwag i opinii dotyczących projektu Strategii od mieszkańców Miasta Słupska oraz lokalnych interesariuszy w procesie przygotowania dokumentu. Konsultacje społeczne przeprowadzone zostaną od dnia 1 października 2024 roku do dnia 31 października 2024 roku.
Konsultacje prowadzone są w następujących formach:
1) spotkanie konsultacyjne stacjonarne w dniu 4 października 2024 r. o godz. 15.30 w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 3, sala 211,
2) spotkanie konsultacyjne on-line w dnu 22 października r. o godz. 13:00, link do spotkania znajduje się pod adresem:
https://us02web.zoom.us/j/85712883960?pwd=YkaOaM1jDwdCKdK0vgvew0BgwlLIoS.1
3) dyżury konsultacyjne, które odbędą się w dniach 9 oraz 16 października 2024 r. w godzinach 15.30-16.30 w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, pok. 206, 76-200 Słupsk,
4) zamieszczenia projektu dokumentu do konsultacji na stronie internetowej Miasta Słupska i zbieranie uwag za pomocą ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://ankieta.deltapartner.org.pl/konsultacje_sr_slupsk
5) zbieranie uwag za pomocą formularza konsultacyjnego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia, zamieszczonego także na stronie internetowej Miasta Słupska oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Wypełnione formularze będzie można dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 października 2024 roku w wybranej formie:
a) drogą korespondencyjną lub osobiście na adres Wydziału Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (decyduje data wpływu do Urzędu);
b) drogą elektroniczną w wersji edytowalnej na adres: zf@um.slupsk.pl.

Wszelkie pytania prosimy kierować do Wydziału Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, telefonicznie pod numerem 59 848 84 65 lub poprzez adres e-mail: zf@um.slupsk.pl.


Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
24 września 2024
Informację opublikował:
Laura Omucińska
Data publikacji:
25 września 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek