Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Słupska o wydaniu decyzji

data wystawienia: 29.10.2024 8:09
status: zamknięte

OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA SŁUPSKA

o wydaniu decyzji

Zgodnie z art. 66a ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. z 2024 r., poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112)

podaję do publicznej wiadomości

że w toku prowadzonego na wniosek Inwestora postępowania administracyjnego w dniu 29 października 2024 r. została wydana decyzja nr 1/2024 o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na „Budowie zespołu paneli fotowoltaicznych o mocy do 90 MW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w rejonie miejscowości Strzelino w gminie M. Słupsk” na terenie działek oznaczonych numerami 176/1, 176/4, 179 położonych w obrębie ewidencyjnym 22 w Słupsku w ramach przedsięwzięcia poprzedzonego decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach.

W związku z powyższym informuję o możliwości zapoznania się z treścią ww. decyzji oraz dokumentacją sprawy.

Z treścią decyzji, o której mowa powyżej, a także z dokumentacją sprawy, można zapoznać się w Wydziale Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku, pokój nr 107, w każdy poniedziałek w godz. 730-1630, wtorek - czwartek w godz. 730- 1530 i piątek w godz. 730- 1430.

Obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Niniejsze zawiadomienie zamieszcza się:

  • na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku

  • na stronie internetowej organu: www.slupsk.pl

Podmiot publikujący:
Wydział Polityki Przestrzennej
Informację wytworzył:
Maciej Araszkiewicz - Dyrektor Wydziału Polityki Przestrzennej
Data wytworzenia:
29 października 2024
Informację opublikował:
Magdalena Niewiadoma
Data publikacji:
29 października 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek