informacja w sprawie modernizacji ewidencji gruntów i budynków
status: aktualne
PREZYDENTA MIASTA SŁUPSKA
z dnia 29 listopada 2024 r.
W SPRAWIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
Każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane zawarte w ewidencji gruntów i budynków, ujawnione w operacie opisowo-kartograficznym, może w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia niniejszej informacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego, zgłaszać zarzuty do tych danych.
Zarzuty zgłoszone po tym terminie będą traktowane jak wnioski o zmianę danych objętych ewidencja gruntów i budynków.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Geodezji i Katastru
- Informację wytworzył:
- zastępca Prezydenta Beata Chrzanowska
- Data wytworzenia:
- 29 listopada 2024
- Informację opublikował:
- Izabela Bonk
- Data publikacji:
- 29 listopada 2024
- Nazwa pliku:
- informacja w sprawie modernizacji ewidencji gruntów i budynków
- Podmiot publikujący:
- Wydział Geodezji i Katastru
- Informację wytworzył:
- zastępca Prezydenta Beata Chrzanowska
- Data wytworzenia:
- 29 listopada 2024
- Informację opublikował:
- Izabela Bonk
- Data publikacji:
- 29 listopada 2024