Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

informacja w sprawie modernizacji ewidencji gruntów i budynków

data wystawienia: 29.11.2024 12:48
status: aktualne
Informacja

PREZYDENTA MIASTA SŁUPSKA
z dnia 29 listopada 2024 r.
W SPRAWIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW

Na podstawie art. 24a ust. 8 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 z późn. zm.) Prezydent Miasta Słupska informuje, że dane objęte modernizacją ewidencji gruntów i budynków zawarte w projekcie operatu opisowo- kartograficznego dla obrębów ewidencyjnych 21, 22 i 23 Miasta Słupska, wyłożonego do wglądu zainteresowanych od dnia 04.10.2024 roku do dnia 24.10.2024 roku, z dniem 19.11.2024 roku stały się danymi ewidencji gruntów i budynków i zostały ujawnione w bazie danych ewidencji gruntów i budynków.
Każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane zawarte w ewidencji gruntów i budynków, ujawnione w operacie opisowo-kartograficznym, może w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia niniejszej informacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego, zgłaszać zarzuty do tych danych.
Zarzuty zgłoszone po tym terminie będą traktowane jak wnioski o zmianę danych objętych ewidencja gruntów i budynków.

Podmiot publikujący:
Wydział Geodezji i Katastru
Informację wytworzył:
zastępca Prezydenta Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
29 listopada 2024
Informację opublikował:
Izabela Bonk
Data publikacji:
29 listopada 2024
Nazwa pliku:
informacja w sprawie modernizacji ewidencji gruntów i budynków
Podmiot publikujący:
Wydział Geodezji i Katastru
Informację wytworzył:
zastępca Prezydenta Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
29 listopada 2024
Informację opublikował:
Izabela Bonk
Data publikacji:
29 listopada 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek