Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie o opracowaniu projektu decyzji ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz infrastruktury na cześci działki nr 288/3 obr. 12 przy ul. Rybackiej w Słupsku

data wystawienia: 19.12.2024 8:47
status: aktualne

PP.RPP.6733.5.2024.KM

ZAWIADOMIENIE

o opracowaniu projektu decyzji

o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1130) zawiadamia się, że w związku z wnioskiem Miasta Słupsk w imieniu którego działa i występuje Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku, sporządzono analizę stanu faktycznego i prawnego terenu oraz warunków i zasad zagospodarowania terenu wynikających z przepisów odrębnych, a także projekt decyzji dla inwestycji polegającej na budowie obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz infrastruktury w ramach inwestycji pod nazwą „Strefa zabaw i rekreacji w Parku Kultury i Wypoczynku – Słupski Budżet Obywatelski 2025”, zlokalizowanej na terenie części działki nr 288/3 położonej w obrębie 12 przy ulicy Rybackiej w Słupsku.

W związku z powyższym informuje się, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy, składać uwagi i wnioski w Wydziale Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój nr 107) w każdy poniedziałek w godz. 730-1630 i od wtorku do czwartku w godz. 730-1530, piątek w godz.730-1430.

Oznaczenie stron postępowania:

1. Miasto Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76 - 200 Słupsk



Niniejsze zawiadomienie zamieszcza się:

  • na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku

  • na stronie internetowej organu: www.slupsk.pl

Podmiot publikujący:
Wydział Polityki Przestrzennej
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Maciej Araszkiewicz
Data wytworzenia:
19 grudnia 2024
Informację opublikował:
Katarzyna Matyszewska
Data publikacji:
19 grudnia 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek