Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Słupska o przeprowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego "Kasztanowa" i "Sobieskiego"

data wystawienia: 16.05.2025 8:34
status: zamknięte

OBWIESZCZENIE

Prezydenta Miasta Słupska

o przeprowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, poz. 1572, poz. 1907 i poz. 1940), na podstawie §23 Słupskiego Regulaminu Konsultacji Społecznych, stanowiącego załącznik do uchwały nr XXI/238/16 Rady Miejskiej w Słupsku z 27 stycznia 2016 r. w sprawie przyjęcia Słupskiego Regulaminu Konsultacji Społecznych (Dz. Urz. Woj. Pom. z 2016 r. poz. 1139; z 9.12.2020 r. poz. 5275) oraz na podstawie art. 8h i art. 8i w związku z art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, poz. 1907 i poz.1940; z 2025 r. poz. 527), Uchwały Nr VIII/91/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 października 2024 roku w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kasztanowa" w Słupsku, Uchwały Nr VII/59/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Sobieskiego" w Słupsku.

projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
„Kasztanowa” w Słupsku,

projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
„Sobieskiego” w Słupsku,

w dniach od 19 maja 2025 r. do 15 czerwca 2025 roku, w formach:

- spotkania otwartego z interesariuszami, które odbędzie się w dniu 29 maja 2025 roku w godzinach 15:30 – 17:00 w siedzibie Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ulicy Niedziałkowskiego 6 w Słupsku,

- dyżuru projektanta, który odbędzie się w dniu 3 czerwca 2025 roku w godzinach
15:30 – 17:00 w siedzibie Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ulicy Niedziałkowskiego 6 w Słupsku,

- udostępnienia w formie papierowej projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wymienionych w § 1, w siedzibie Wydziału Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1 – Mały Ratusz, pokój 105) oraz w formie elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Słupska w zakładce Planowanie Przestrzenne, na stronie internetowej Miasta Słupska i na stronie internetowej http://slupsk.konsultacjejst.pl/;

- zgłaszania uwag do ww. projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wymienionych, za pomocą formularza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 4 do zarządzenia 387/PP/2025 z dn. 12 maja 2025 r., który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej w Wydziale Polityki Przestrzennej UM w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, mały ratusz pokój 101), bądź wysłać w wersji elektronicznej na adres: wpp@um.slupsk.pl, w terminie do 15 czerwca 2025 roku,

- ankiety konsultacyjnej w formie elektronicznej dostępnej na stronie http://slupsk.konsultacjejst.pl/,

- składający uwagi do projektu aktu planowania przestrzennego, podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Jednocześnie, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r., informuję:

1. Twoje dane przetwarzamy w celu wskazanym w art. 6 pkt 1 lit. c rozporządzenia

2. Administratorem Twoich danych osobowych jest Prezydent Miasta Słupska 76-200 Słupsk, pl. Zwycięstwa 3; e-mail: urzad@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 300;

3. Szczegółowe informacje dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego pl. Zwycięstwa 1 pokój 105

4. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@um.slupsk.pl


Podmiot publikujący:
Wydział Polityki Przestrzennej
Informację wytworzył:
Prezydent Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 maja 2025
Informację opublikował:
Tomasz Stepnowski
Data publikacji:
16 maja 2025

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek