świadczenie usług nadzoru, koordynacji i realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy na terenie Urzędu Miejskiego w Słupsku.
status: zamknięte
zaprasza do składania ofert na
Do zadań wykonawcy w/w usług należeć będzie:
1.przeprowadzanie kontroli warunków pracy w Urzędzie Miejskim w Słupsku,
2.bieżące informowanie kierownictwa Urzędu o stwierdzonych zagrożeniach,
3.przedstawianie kierownictwu Urzędu okresowych analiz stanu bhp,
4.nadzorowanie przestrzegania przez pracowników Urzędu przepisów i zasad bhp,
5.udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz monitorowanie wyników badań pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia,
6.prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy na terenie Urzędu Miejskiego w Słupsku,
7.doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
8.zgłaszanie kierownictwu Urzędu wniosków dotyczących wymagań bhp w oparciu o obowiązujące przepisy bhp,
9.prowadzenie instruktażu ogólnego wstępnego i stanowiskowego w zakresie bhp dla nowo przyjętych pracowników do Urzędu Miejskiego w Słupsku,
10.prowadzenie szkoleń okresowych w zakresie bhp dla pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku wymaganych Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2004 r.),
11.odpowiedzialność za aktualizację dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego,
12.uczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy (Art. 23712 Kodeksu Pracy).
Osoba świadcząca w/w usługi winna posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą oraz spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 109, poz. 704 z 1997r.) oraz w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2004r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 246, poz. 2468 z 2004r., art. 23711§2 ppkt3)), tj.:
wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp, a także
dyspozycyjność,
dobrą organizację pracy.
Umowa zostanie zawarta na okres jednego roku. Zamawiający będzie się rozliczał z Wykonawcą w trybie miesięcznym.
Stan zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Słupsku – 344 osób, w tym kadra kierownicza – 39 osób.
Ofertę, która winna zawierać:
- oferowaną miesięczną cenę brutto,
- dokument poświadczający wymagane wykształcenie,
- aktualne zaświadczenie o niekaralności,
- aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym
zamówieniem.
Uwaga: Jeżeli wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do
oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej.
- krótką charakterystykę firmy z uwzględnieniem posiadanego doświadczenia.
należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Słupsku (pok. 303)
do dnia 11 września 2006r. do godz. 16.00
Zamawiający - po wstępnej weryfikacji złożonych ofert - przeprowadzi z każdym z oferentów indywidualne negocjacje, w wyniku których wybierze Wykonawcę, z którym podpiszę umowę o świadczenie w/w usług.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 6 września 2006
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 września 2006