Obwieszczenie Prezydenta Miasta Słupsk dot. przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku
status: aktualne
Prezydenta Miasta Słupsk
Celem konsultacji społecznych jest zebranie uwag od interesariuszy rewitalizacji w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy o rewitalizacji na temat przygotowanego projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
1. Konsultacje odbędą się w terminie od 13.10.2025 do 18.11.2025 r. w następujących formach:
1) otwartego spotkania z interesariuszami rewitalizacji Miasta Słupska: w dniu 28.10.2025 r. o godz. 16:00 w budynku Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ul. Niedziałkowskiego 6;
2) spotkania on-line: w dniu 03.11.2025 r. o godz. 16:30. Link do spotkania zostanie podany na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną datą spotkania;
3) spaceru konsultacyjnego po obszarze rewitalizacji: w dniu 26.10.2025 r. o godz. 11:00 Informacja o miejscu rozpoczęcia spaceru podana zostanie na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną datą spaceru;
4) dyżurów konsultacyjnych w Dziale Rewitalizacji przy Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204, w dniach 13, 20, 27.10.2025 r. oraz 3.11 i 17.11.2025 r. w godz.15:30-16:30;
5) spotkania z przedstawicielami organizacji pozarządowych i podmiotów ekonomii społecznej oraz spotkania z młodzieżą. Informacja o terminach i miejscach spotkań podana zostanie na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną datą spotkań;
6) zbierania uwag za pomocą formularza zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej oraz miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl (na stronie głównej oraz w zakładce „Rewitalizacja”). Wypełnione formularze będzie można dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 18.11.2025 roku:
a) drogą korespondencyjną na adres: Wydział Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (decyduje data wpływu do Urzędu);
b) elektroniczną na adres: rewitalizacja@um.slupsk.pl;
c) osobiście w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204 (budynek z windą i przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
7) spotkania dla przedstawicieli Komitetu Rewitalizacji w dniu 22.10.2025 r. o godz. 16:00 w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
2. Projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku stanowi załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 862/ZF/2025 z dnia 7 października 2025 roku . Wzór formularza uwag do projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku stanowi załącznik nr 2 do w/w Zarządzenia.
Projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 r. wraz z załącznikiem graficznym oraz formularzem konsultacyjnym zostanie udostępniony:
• w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem internetowym http://bip.um.slupsk.pl/,
• na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku pod adresem http://www.slupsk.pl/ (na stronie głównej oraz w zakładce „Rewitalizacja” ),
• w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204 w godzinach pracy Urzędu.
Nie będą rozpatrywane propozycje i opinie:
• z datą wpływu przed dniem 13.10.2025 r i po dniu 18.11.2025 r .
• przesłane w innej formie niż na formularzu konsultacyjnym (za wyjątkiem propozycji zgłaszanych w formie ustnej podczas spotkań z interesariuszami rewitalizacji, spacerów badawczych bądź dyżurów konsultacyjnych w Centrum Wiedzy o Rewitalizacji).
Zgodnie z art. 6 ust. 7 i 9 Ustawy o rewitalizacji, niezwłocznie po zakończeniu niniejszych konsultacji opracowana zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich.
Informacja o planowanych konsultacjach, zgodnie z art. 6 ust. 2 Ustawy o rewitalizacji, zostanie umieszczona m.in. w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Słupska http://bip.um.slupsk.pl/, na stronie internetowej Miasta Słupska www.slupsk.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz dodatkowo opublikowana w prasie lokalnej.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 7 października 2025
- Informację opublikował:
- Laura Omucińska
- Data publikacji:
- 7 października 2025
- Nazwa pliku:
- Obwieszczenie Prezydenta Miasta Słupsk dot. przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 7 października 2025
- Informację opublikował:
- Laura Omucińska
- Data publikacji:
- 7 października 2025
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 1 - projekt zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 7 października 2025
- Informację opublikował:
- Laura Omucińska
- Data publikacji:
- 7 października 2025
- Nazwa pliku:
- Załącznik graficzny do Gminnego Programu Rewitalizacji
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 7 października 2025
- Informację opublikował:
- Laura Omucińska
- Data publikacji:
- 7 października 2025
- Nazwa pliku:
- Załącznik do GPR Lista projektów planowanych do objęcia wsparciem w ramach FEP 2021-2027
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 7 października 2025
- Informację opublikował:
- Laura Omucińska
- Data publikacji:
- 7 października 2025
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 2 - formularz zgłaszania uwag
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 7 października 2025
- Informację opublikował:
- Laura Omucińska
- Data publikacji:
- 7 października 2025
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 2 - formularz zgłaszania uwag edytowalny
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 7 października 2025
- Informację opublikował:
- Laura Omucińska
- Data publikacji:
- 7 października 2025