Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Słupsk dot. przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku

data wystawienia: 7.10.2025 10:07
status: aktualne
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Słupsk

Na podstawie Ustawy o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r. Prezydent Miasta Słupska obwieszczam, iż w związku z Uchwałą Nr LXXI/1009/24 z dnia 24 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017 – 2025+ rozpoczynają się konsultacje społeczne projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
Celem konsultacji społecznych jest zebranie uwag od interesariuszy rewitalizacji w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy o rewitalizacji na temat przygotowanego projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
1. Konsultacje odbędą się w terminie od 13.10.2025 do 18.11.2025 r. w następujących formach:
1) otwartego spotkania z interesariuszami rewitalizacji Miasta Słupska: w dniu 28.10.2025 r. o godz. 16:00 w budynku Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ul. Niedziałkowskiego 6;
2) spotkania on-line: w dniu 03.11.2025 r. o godz. 16:30. Link do spotkania zostanie podany na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną datą spotkania;
3) spaceru konsultacyjnego po obszarze rewitalizacji: w dniu 26.10.2025 r. o godz. 11:00 Informacja o miejscu rozpoczęcia spaceru podana zostanie na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną datą spaceru;
4) dyżurów konsultacyjnych w Dziale Rewitalizacji przy Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204, w dniach 13, 20, 27.10.2025 r. oraz 3.11 i 17.11.2025 r. w godz.15:30-16:30;
5) spotkania z przedstawicielami organizacji pozarządowych i podmiotów ekonomii społecznej oraz spotkania z młodzieżą. Informacja o terminach i miejscach spotkań podana zostanie na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną datą spotkań;
6) zbierania uwag za pomocą formularza zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej oraz miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl (na stronie głównej oraz w zakładce „Rewitalizacja”). Wypełnione formularze będzie można dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 18.11.2025 roku:
a) drogą korespondencyjną na adres: Wydział Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (decyduje data wpływu do Urzędu);
b) elektroniczną na adres: rewitalizacja@um.slupsk.pl;
c) osobiście w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204 (budynek z windą i przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
7) spotkania dla przedstawicieli Komitetu Rewitalizacji w dniu 22.10.2025 r. o godz. 16:00 w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
2. Projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku stanowi załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 862/ZF/2025 z dnia 7 października 2025 roku . Wzór formularza uwag do projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku stanowi załącznik nr 2 do w/w Zarządzenia.
Projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 r. wraz z załącznikiem graficznym oraz formularzem konsultacyjnym zostanie udostępniony:
• w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem internetowym http://bip.um.slupsk.pl/,
• na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku pod adresem http://www.slupsk.pl/ (na stronie głównej oraz w zakładce „Rewitalizacja” ),
• w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204 w godzinach pracy Urzędu.
Nie będą rozpatrywane propozycje i opinie:
• z datą wpływu przed dniem 13.10.2025 r i po dniu 18.11.2025 r .
• przesłane w innej formie niż na formularzu konsultacyjnym (za wyjątkiem propozycji zgłaszanych w formie ustnej podczas spotkań z interesariuszami rewitalizacji, spacerów badawczych bądź dyżurów konsultacyjnych w Centrum Wiedzy o Rewitalizacji).
Zgodnie z art. 6 ust. 7 i 9 Ustawy o rewitalizacji, niezwłocznie po zakończeniu niniejszych konsultacji opracowana zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich.
Informacja o planowanych konsultacjach, zgodnie z art. 6 ust. 2 Ustawy o rewitalizacji, zostanie umieszczona m.in. w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Słupska http://bip.um.slupsk.pl/, na stronie internetowej Miasta Słupska www.slupsk.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz dodatkowo opublikowana w prasie lokalnej.
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
7 października 2025
Informację opublikował:
Laura Omucińska
Data publikacji:
7 października 2025
Nazwa pliku:
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Słupsk dot. przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
7 października 2025
Informację opublikował:
Laura Omucińska
Data publikacji:
7 października 2025
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1 - projekt zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
7 października 2025
Informację opublikował:
Laura Omucińska
Data publikacji:
7 października 2025
Nazwa pliku:
Załącznik graficzny do Gminnego Programu Rewitalizacji
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
7 października 2025
Informację opublikował:
Laura Omucińska
Data publikacji:
7 października 2025
Nazwa pliku:
Załącznik do GPR Lista projektów planowanych do objęcia wsparciem w ramach FEP 2021-2027
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
7 października 2025
Informację opublikował:
Laura Omucińska
Data publikacji:
7 października 2025
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2 - formularz zgłaszania uwag
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
7 października 2025
Informację opublikował:
Laura Omucińska
Data publikacji:
7 października 2025
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2 - formularz zgłaszania uwag edytowalny
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
7 października 2025
Informację opublikował:
Laura Omucińska
Data publikacji:
7 października 2025

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek