Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych na realizację programu z zakresu prowadzenia mediacji rodzinnych w celu przeciwdziałania niedostosowaniu społecznemu dzieci i młodzieży.

data wystawienia: 13.10.2006 10:13
status: zamknięte
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
ogłasza otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych na realizację programu z zakresu prowadzenia mediacji rodzinnych w celu przeciwdziałania niedostosowaniu społecznemu dzieci i młodzieży.



I.Wysokość środków publicznych na realizację wymienionych zadań wynosi 10 tys. zł. Środki przeznaczone na wykonanie zadania uzyskano z Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej na realizację zadań z zakresu opieki nad dzieckiem i rodziną.

II.Zasady przyznawania dotacji:

1.Wnioski o dofinansowanie projektów mogą składać organizacje pozarządowe, realizujące zadania z obszaru polityki społecznej, których terenem działania jest miasto Słupsk.

2.Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 roku w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. Nr 264 poz. 2207).

3.Wymagane załączniki:
3.1. aktualny odpis lub wyciąg z rejestru stowarzyszeń (ważny do 3 miesięcy od daty uzyskania),
3.2. aktualny dokument określający cel i zadania podmiotu,
3.3. sprawozdanie merytoryczne i finansowe z działalności podmiotu za ubiegły rok (w przypadku krótszej działalności – za miniony okres),
3.4. oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo o zamówieniach publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177),
3.5. pełnomocnictwo do działania w imieniu organizacji (w przypadku, gdy umowę o dotację podpisują osoby inne niż umocowane do reprezentacji zgodnie z rejestrem),
3.6. oświadczenie osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu danego podmiotu, o nie prowadzeniu przeciwko podmiotowi ubiegającemu się o udzielenie dotacji, egzekucji na podstawie przepisów prawa cywilnego.

4.Oferty niezgodne ze wzorem, niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.

III.Termin i warunki realizacji zadania:
Zadanie winno być wykonane do końca 2006 roku i realizowane dla mieszkańców Słupska.

IV.Termin składania ofert.
Oferty na realizację wymienionych zadań należy składać w formie pisemnej, w zamkniętych kopertach opatrzonych nazwą i adresem oferenta, z adnotacją „KONKURS 2006 – MEDIACJE”. Oferty należy składać w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1 (mały ratusz pok.05) lub przesłać pocztą (w przypadku przesłania oferty, musi ona wpłynąć do Urzędu Miejskiego do dnia 13 listopada 2006 roku).

V.Termin, tryb i kryteria wyboru ofert
1.Propozycji podziału środków dokona Komisja konkursowa powołana przez Prezydenta Miasta Słupska do 17 listopada 2006 r.
2.Decyzję o wsparciu realizacji zadania wybranym podmiotom podejmie Prezydent Miasta Słupska w terminie 14 dni od daty zakończenia postępowania konkursowego.
3.Wyniki konkursu zostaną ogłoszone poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego oraz na stronie internetowej miasta Słupska w terminie 30 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.
4.Dokonując wyboru najkorzystniejszych ofert, Komisja konkursowa bierze pod uwagę:
4.1. zgodność projektu z zasadami statutowymi,
4.2. wartość merytoryczną projektu,
4.3. możliwość realizacji zadania przez podmiot przedstawiający ofertę tj. baza lokalowa i zasoby rzeczowe oraz kwalifikacje osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację projektu,
4.4. budżet zadania, w tym: koszt realizacji zadania, wysokość wkładu własnego (z uwzględnieniem nakładów finansowych, rzeczowych i kadrowych),
4.5. współpracę z innymi podmiotami przy realizacji zadania,
4.6.wykonanie zadań zleconych podmiotowi w okresie ostatnich dwóch lat, z uwzględnieniem terminowości ich realizacji oraz sposobu rozliczania otrzymanych środków finansowych,
4.7. perspektywy kontynuacji projektu,
4.8. wyłącznie oferty zawierające komplet wymaganych dokumentów.


Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
13 października 2006
Informację opublikował:
Mariusz Smoliński
Data publikacji:
13 października 2006

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek