WSZYSCY PRZEDSIĘBIORCY PROWADZĄCY SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
status: zamknięte
Urząd Miejski w Słupsku Wydział Inwestycji, Handlu i Usług przypomina wszystkim przedsiębiorcom, prowadzącym sprzedaż napojów alkoholowych, że są zobowiązani złożyć do dnia 31 stycznia, pisemnego oświadczenia o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim.
Ponadto przypomina się o konieczności terminowego regulowania opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
PONIŻSZE TERMINY BĘDĄ KATEGORYCZNIE RESPEKTOWANE PRZEZ URZĄD.
Termin regulowania opłat:
z tyt. I raty do 31 stycznia
z tyt. II raty do 31 maja
z tyt. III raty do 30 września
Wymienione opłaty należy wpłacać w kasie Urzędu Miejskiego, lub na konto:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Finansowy
Referat Dochodów
Bank PEKAO S.A. I O/Słupsk 76124037701111000040681904
Opłata wniesiona po w/w terminie traktowana będzie jako wpłata nienależna Urzędowi i skutkować będzie wydaniem decyzji o wygaśnięciu zezwoleń.
Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygaśnie z w/w przyczyn będzie mógł wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia
( art.18 ust. 13)ustawy o wychowaniu w trzeżwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. Nr 147 poz. 1231 z 2002r.)
Wszelkie pytania kierować pod numer tel.: (059)8488307.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 4 grudnia 2006
- Informację opublikował:
- Katarzyna Chlewińska
- Data publikacji:
- 4 grudnia 2006