KONKURS NA STANOWISKO SEKRETARZA MIASTA SŁUPSKA
status: zamknięte
ogłasza konkurs ofert na stanowisko
SEKRETARZA MIASTA SŁUPSKA
Oferta dotyczy zatrudnienia w ramach stosunku pracy z Powołania nawiązywanego na podstawie uchwały Rady Miejskiej. Sekretarz Miasta zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Słupsku, pełni funkcję Pełnomocnika ds. systemu zarządzania jakością w Urzędzie, zarządza polityką kadrową.
1.Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
d) wykształcenie wyższe,
e) 5 – letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
f) co najmniej 2 letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządowych lub w służbie cywilnej lub w służbie zagranicznej lub w innych urzędach państwowych lub na kierowniczych stanowiskach państwowych,
g) znajomość zagadnień systemu zarządzania jakością,
h) kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne oraz powinien cieszyć się nieposzlakową opinią,
2.Wymagania dodatkowe:
a) znajomość języka obcego potwierdzona certyfikatem,
b) umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych,
c) dyspozycyjność,
d) bardzo dobra organizacja pracy własnej,
e) odporność na stres,
f) komunikatywność.
3. Oferta powinna zawierać:
a) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów),
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kwestionariusz osobowy,
f) oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności, o stanie zdrowia,
g) inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności ( kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje ),
h) mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy,
i) certyfikat potwierdzający znajomość języka obcego,
j) kserokopia dowodu osobistego ( str. 1 i 2 ),
Komplet dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs ofert na stanowisko Sekretarza Miasta Słupska” osoby zainteresowane powinny złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Słupsku (pok. 113) do dnia 20 grudnia 2006 roku. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby zainteresowane zostaną powiadomione pisemnie lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 11 grudnia 2006
- Informację opublikował:
- Małgorzata Przybyła
- Data publikacji:
- 11 grudnia 2006