Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert w zakresie usuwania pojazdów samochodowych z ulic miasta Słupska lub prowadzenia parkingu strzeżonego usuniętych pojazdów.

data wystawienia: 2.04.2007 11:34
status: zamknięte
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA


zaprasza do składania ofert w zakresie usuwania pojazdów samochodowych z ulic miasta Słupska lub prowadzenia parkingu strzeżonego usuniętych pojazdów w celu wyznaczenia jednostki usuwającej pojazdy lub prowadzącej parking strzeżony, na którym umieszcza się usunięty pojazd poprzez wybór najkorzystniejszej oferty z uwzględnieniem warunków określonych w art. 130a ust. 5b i 5d ustawy z dnia 20.06.1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 roku Nr 108, poz. 908 ze zm.).
Warunki, które powinna spełniać oferta określa Specyfikacja Warunków Wyboru Jednostki Usuwającej Pojazdy lub Prowadzącej Parking Strzeżony. Specyfikację można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku Pl. Zwycięstwa 3 w sekretariacie Wydziału Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska, pok. 219 lub pobrać ze strony internetowej www.um.slupsk.pl.
Ofertę na piśmie należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miejskim w Słupsku Pl. Zwycięstwa 3 w sekretariacie Wydziału Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska, pok. 219, w terminie do dnia 18.04.2007 r. godz. 11.00. Kopertę z ofertą należy oznaczyć napisem: „Wybór jednostki do usuwania pojazdów i prowadzenia parkingu”. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.04.2007 r. o godz 12.00.

Specyfikacja Warunków Wyboru Jednostki Usuwającej Pojazdy lub Prowadzącej Parking Strzeżony

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
2 kwietnia 2007
Informację opublikował:
Małgorzata Kowal
Data publikacji:
2 kwietnia 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek