Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konkurs ofert

data wystawienia: 31.12.2007 7:34
status: zamknięte
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

ogłasza otwarty konkurs ofert na wspieranie wykonania zadania publicznego w zakresie realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień i Przemocy w Rodzinie na 2008 rok.

I.W ramach konkursu wspierane będą zadania z zakresu:
1.realizacji programów profilaktycznych i pomocowych dotyczących przeciwdziałania uzależnieniom, przemocy w rodzinie i agresji rówieśniczej, skierowanych do dzieci, młodzieży oraz rodzin,
2.realizacji działań socjoterapeutycznych i opiekuńczo-wychowawczych wśród dzieci i młodzieży w placówkach pozaszkolnych,
3.organizacji i prowadzenia pozalekcyjnych i pozaszkolnych zajęć sportowych,
4.dożywiania dzieci i młodzieży uczęszczających do świetlic środowiskowych, realizujących programy socjoterapeutyczne lub opiekuńczo-wychowawcze,
5.dofinansowania działalności statutowej stowarzyszeń realizujących zadania z zakresu rozwiązywania problemów uzależnień, przemocy w rodzinie oraz agresji rówieśniczej,
6.organizacji i udziału w kampaniach dotyczących profilaktyki uzależnień, przemocy w rodzinie oraz agresji rówieśniczej,
7.organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży, w tym kolonii, obozów.

II.Wysokość środków publicznych na realizację wymienionych zadań wynosi 430.000,00 zł

III.Zasady przyznawania dotacji:
1.Wnioski o dofinansowanie projektów mogą składać organizacje pozarządowe oraz jednostki podległe i nadzorowane przez Urząd Miejski w Słupsku, realizujące zadania wymienione w pkt I.

2.Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 roku w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. Nr 264 poz. 2207). Wnioski dostępne będą w Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku (ul. Starzyńskiego 6 – w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6) oraz załączone do niniejszego ogłoszenia, opublikowanego na stronie internetowej Urzędu Miejskiego.

2.1. Na ofercie należy określić numer i nazwę zadania.
3.Wymagane załączniki:
3.1. aktualny odpis lub wyciąg z rejestru stowarzyszeń (ważny do 3 miesięcy od daty uzyskania),
3.2. aktualny dokument określający cel i zadania podmiotu,
3.3. sprawozdanie merytoryczne i finansowe z działalności podmiotu za ubiegły rok (w przypadku krótszej działalności – za miniony okres),
3.4. oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo o zamówieniach publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177),
3.5. w przypadku, gdy umowę o dotację podpisują osoby inne niż umocowane do reprezentacji zgodnie z rejestrem, należy przedłożyć pełnomocnictwo do działania w imieniu organizacji,
3.6. oświadczenie osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu danego podmiotu, o nie prowadzeniu przeciwko podmiotowi ubiegającemu się o udzielenie dotacji, egzekucji na podstawie przepisów prawa cywilnego.
*W przypadku, gdy organizacja pozarządowa składa kilka ofert w konkursie, wymagane załączniki należy złożyć do jednej z ofert, a w pozostałych zamieścić informację o umieszczeniu załączników.
4.Oferty niezgodne ze wzorem, niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
5.Uruchomienie środków na realizację zadania następuje na podstawie umowy zawartej pomiędzy Prezydentem Miasta Słupska, a podmiotem, którego oferta została wybrana.
6.Tryb odwoławczy nie przysługuje.
IV.Termin i warunki realizacji zadania:
Zadanie winno być wykonane w 2008 roku i realizowane w taki sposób, by w maksymalnym stopniu podmiotami działań byli mieszkańcy Słupska.
V.Termin składania ofert.
1.Na realizację zadań wymienionych w pkt I od Nr 1 do 6 - oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 31 stycznia 2008 roku do Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku przy ul. Starzyńskiego 6 (w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Słupsku pl. Zwycięstwa 3.W przypadku przesłania oferty, musi ona wpłynąć do Urzędu Miejskiego do dnia 31 stycznia 2008 roku.
2.Na realizację zadania wymienionego w pkt I Nr 7 - oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 15 kwietnia 2008 roku do Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku przy ul. Starzyńskiego 6 (w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Słupsku pl. Zwycięstwa 3. W przypadku przesłania oferty, musi ona wpłynąć do Urzędu Miejskiego do dnia 15 kwietnia 2008 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu bez podania przyczyny.
VI.Termin, tryb i kryteria wyboru ofert
1.Propozycji podziału środków dokona komisja ds. rozpatrywania ofert, biorąc pod uwagę:
1.1. zgodność projektu z zasadami statutowym,
1.2. wartość merytoryczną projektu,
1.3. możliwość realizacji zadania przez podmiot przedstawiający ofertę tj. baza lokalowa i zasoby rzeczowe oraz kwalifikacje osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację projektu,
1.4. budżet zadania, w tym: koszt realizacji zadania, wysokość wkładu własnego (z uwzględnieniem nakładów finansowych, rzeczowych i kadrowych), współudział innych źródeł finansowania, wkład pracy wolontariuszy,
1.5. współpracę z innymi podmiotami przy realizacji zadania,
1.6. wykonanie zadań zleconych podmiotowi w okresie ostatnich dwóch lat, z uwzględnieniem terminowości ich realizacji oraz sposobu rozliczania otrzymanych środków finansowych,
1.7. perspektywy kontynuacji projektu,
1.8. wyłącznie oferty zawierające komplet wymaganych dokumentów.
2.Decyzję o wsparciu realizacji wybranego zadnia podejmuje Prezydent Miasta Słupska w terminie 30 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.
3.Informacje dodatkowe
Na realizację zadań samorządowych w zakresie przeciwdziałania uzależnieniem i przemocy w rodzinie dla organizacji pozarządowych oraz jednostek podległych i nadzorowanych przez Urząd Miejski w Słupsku w 2006 roku rozdysponowano środki w wysokości 310.000,00 zł, w 2007 roku – 435.810,00 zł.

oferta

wzór sprawozdania
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 grudnia 2007
Informację opublikował:
Mariusz Smoliński
Data publikacji:
31 grudnia 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek