Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konkurs ofert na wspieranie realizacji zadania publicznego z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom

data wystawienia: 13.02.2008 11:19
status: zamknięte

Gmina Miejska Słupsk
reprezentowana przez
PREZYDENTA MIASTA SŁUPSKA

ogłasza z dniem 11 lutego 2008 r. otwarty konkurs ofert na wspieranie realizacji zadania publicznego z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom



Rodzaj zadania

1. Programy edukacyjne z zakresu pierwszorzędowej profilaktyki uzależnień, w szczególności mające charakter nowatorski, adresowane do dzieci i młodzieży szkolnej.

2. Programy profilaktyczne ukierunkowane na działania edukacyjno – informacyjne realizowane w środowisku akademickim.

3. Organizacja kampanii społecznych, festynów oraz innych działań aktywizujących społeczności lokalne, poświęcone propagowaniu wiedzy na temat zagrożeń związanych z uzależnieniami.

4. Szkolenie z zakresu profilaktyki HIV/ AIDS adresowane do służb interwencyjnych z terenu miasta Słupska.

5. Program ograniczenia ryzyka szkód zdrowotnych i społecznych wśród okazjonalnych użytkowników środków psychoaktywnych.

6. Programy edukacyjno – profilaktyczne promujące zdrowy styl życia z uwzględnieniem zdrowia psychicznego, adresowane do różnych grup społecznych.

Podstawa prawna
Konkurs ogłoszony jest na podstawie:
Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2005 r. Nr 179, poz. 1485 z pón. zm),
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2006 r. w sprawie Krajowego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2006- 2010 (Dz.U. z 2006 r. Nr 143, poz. 1032 i 1033)
Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. Nr 210, poz. 2135 z późn. zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2005 r. w sprawie Krajowego Programu Zwalczania AIDS i Zapobiegania Zakażeniom HIV (Dz.U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1590).


Adresaci konkursu
Do konkursu mogą przystąpić podmioty uprawnione do udzielania świadczeń zdrowotnych, o których mowa w art. 35 ust 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 14, poz. 89 ) oraz organizacje pozarządowe, których działalność statutowa obejmuje zadania z zakresu profilaktyki i ochrony zdrowia.

Forma realizacji zadania:
wsparcie lub powierzenie
Środki przeznaczone na realizację zadania
1 W roku 2008 Gmina Miejska Słupsk planuje przekazanie na realizację zadania z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom środki finansowe w wysokości do 20 000,00 PLN.
2. W roku 2007 Gmina Miejska Słupsk przeznaczyła na realizację tego samego zadania środki finansowe w wysokości 18 500,00 PLN.
3. Zadanie z zakresu profilaktyki HIV/ AIDS nie było realizowane w 2007 roku .
4. Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa zawierana pomiędzy Prezydentem Miasta Słupska a wyłonionym w konkursie podmiotem.

Termin i warunki realizacji zadania
1. Termin realizacji zadania: od dnia zawarcia umowy – do 15.12.2008r.
2. Miejsce realizacji – Miasto Słupsk
3. Termin związania z umową ustala się na 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Warunki składania ofert
1. Oferta winna być sporządzona na formularzu ofertowym, który można pobrać w siedzibie Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 pokój 203 ( mały ratusz), w godz. 8.00 – 15.00
2. Ofertę należy składać w jednym egzemplarzu, w formie pisemnej (można wypełnić maszynowo lub pismem ręcznym czytelnym, drukowanym.
3. Ofertę należy sporządzić w sposób umożliwiający dopięcie jej jako załącznika do umowy, a więc z wykluczeniem sposobów trwałego spinania dokumentów.
4. Podmiot, który składa kilka ofert w konkursie, powinien złożyć każdą ofertę w odrębnej zamkniętej kopercie.

Miejsce złożenia dokumentów
1. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą i adresem oferenta w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych w Słupsku Pl. Zwycięstwa 1 pokój 05 (mały ratusz) do 15 marca 2008 r. z dopiskiem „Konkurs – Profilaktyka uzależnień”
2. W przypadku przesłania oferty pocztą decyduje data jej wpływu do Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych, a nie data stempla pocztowego.
3. Oferty złożone po wyznaczonym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
4. Osoba wskazana do kontaktu z oferentami: Krystyna Duszyńska tel 059 84 88 468, adres e-mail:k.duszyńska@um.slupsk.pl.

Do oferty należy dołączyć:
1. aktualny dokument określający cel i zadania podmiotu, poświadczony za zgodność z oryginałem,
2. aktualny odpis potwierdzający wpis do właściwej ewidencji lub rejestru, dotyczy statusu prawnego podmiotu składającego ofertę i prowadzonej przez niego działalności,
3. nazwiska i imiona oraz funkcje osób statutowo upoważnionych do reprezentowania i podejmowania zobowiązań finansowych w imieniu podmiotu.
4. oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z treścią ogłoszenia.

Ocena ofert
1. Oceny merytorycznej oraz wyboru ofert dokonuje Komisja Konkursowa powołana przez Prezydenta Miasta Słupska.
2. Decyzję o wsparciu realizacji zadania wybranym podmiotom podejmie Prezydent Miasta w terminie 30 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.

Wymogi formalne obejmują następujące elementy:
1. złożenie oferty w jednym egzemplarzu, na obowiązującym formularzu podpisany przez osoby upoważnione, zgodnie ze statutem lub innym dokumentem określającym sposób składania oświadczeń woli w imieniu jednostki,
2. złożenie wymaganych pieczątek oferenta,
3. czytelna i bezbłędna kalkulacja kosztów,
4. złożenie wymaganych dokumentów i oświadczeń lub ich kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem,

Ocena merytoryczna ofert
Dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty Komisja Konkursowa bierze pod uwagę następujące kryteria: (suma punktów przypadających na jedną osobę w Komisji Konkursowej wynosi 100)
1. zgodność projektu z warunkami konkursu, kompletność oferty oraz przewidywane efekty realizacji zadania (0 – 30 pkt),
2. doświadczenia, kwalifikacje oferenta oraz zasoby materialne i kadrowe zapewniające prawidłową realizację zadania ( 0 – 30 pkt),
3. budżet oferty ( szczegółowe wyliczenie kosztów, wysokość kosztów, inne źródła finansowania w tym wkład własny oferenta) ( 0 – 40 pkt).

Preferowane będą projekty:
1. promujące specjalistyczne, systemowe i nowatorskie metody pracy,
2. obejmujące jak największą liczbę osób,
3. propagujące jak największą liczbę godzin zajęć,
4. zakładające kontynuację w kolejnych latach.

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu
Wyniki konkursu wraz z informacjami o przeznaczeniu i przyznanych kwotach dofinansowania zostaną podane oferentom na piśmie oraz do publicznej wiadomości zamieszczonej na:
1. portalu internetowym Urzędu Miejskiego www. um.slupsk.pl.
2. tablicy ogłoszeń Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 1 (mały ratusz),

Informacje dodatkowe
Gmina Miejska Słupsk zastrzega sobie prawo do:
1. swobodnego wyboru ofert,
2. umorzenia konkursu, jeżeli postępowanie konkursowe nie zostanie zakończone wyłonieniem właściwej oferty,
3. przesunięcia terminu składania ofert oraz przełożenia terminu otwarcia ofert,
4. negocjowania warunków i kosztów realizacji zadania oraz dofinansowania niepełnego zakresu zadania w przyjętych ofertach
5. możliwości wyboru jednej lub wielu ofert w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania.

W toku postępowania konkursowego, przed rozstrzygnięciem konkursu, oferent może złożyć do komisji umotywowaną skargę.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
13 lutego 2008
Informację opublikował:
Małgorzata Kowal
Data publikacji:
13 lutego 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek