Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 133.000 euro na usługę polegającą na bieżącym utrzymaniu urządzeń wodnych w latach 2009 - 2010 na terenach zalewowych systemu przeciwpowodziowego rzeki Słupi w kompleksie polderów I, II, IV

data wystawienia: 24.10.2008 9:46
status: zamknięte

Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,

76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,

działający na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk


o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 133.000 euro na usługę:

Bieżące utrzymanie urządzeń wodnych w latach 2009 - 2010 na terenach
zalewowych systemu przeciwpowodziowego rzeki Słupi w kompleksie polderów I, II i IV.


1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl

Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 40,00 zł płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.


2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.

CPV

77.31.00.00-6 – usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90.70.00.00-4 – usługi środowiska naturalnego

90.72.10.00-7 – usługi związane z bezpieczeństwem środowiska

45.24.64.00-7 – roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej


Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie urządzeń wodnych w latach 2009 –
2010 na terenach zalewowych systemu przeciwpowodziowego rzeki Słupi w kompleksie
polderów I, II i IV.


3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


5. Termin wykonania zamówienia – 24 miesiące


6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania

6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przeciętna miesięczna liczba zatrudnionych pracowników była nie mniejsza niż 5 osób; b) wykażą wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, usług utrzymania obiektów wodno-melioracyjnych (polegających min. na: odmulaniu rowów, budowie odcinkowych umocnień, konserwacji skarp): z których każda odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, których łączna wartość brutto wykonanych usług jest nie mniejsza niż 100.000,00zł
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.


6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i niepodlegania wykluczeniu na podst. Art. 24 Pzp:

a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień

b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.

c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

a) wykaz przeciętnego miesięcznego zatrudnienia w okresie ostatnich trzech lat (nie mniej niż 5 osób/miesięcznie);

b) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, usług utrzymania obiektów wodno-melioracyjnych (odmulanie rowów, budowa odcinkowych umocnień, konserwacja skarp): z których każda odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, których łączna wartość brutto wykonanych usług jest nie mniejsza niż 100.000 zł ;
c) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa wyżej zostały wykonane należycie.

3) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia:

a) Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł


7. Wadium – nie jest wymagane

8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%


9. Składanie ofert do godziny 10:00 dnia 04.11.2008r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.

10. Termin związania ofertą 30 dni.


11. Otwarcie ofert: 04.11.2008r. o godz. 10:15 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji
w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.


12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.


13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 23.10.2008r. i opublikowane w BZP pod nr 281181-2008, a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku
ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska pl.Zwycięstwa 3.



Słupsk, 23.10.2008r.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku
Data wytworzenia:
23 października 2008
Informację opublikował:
Jakub Drożdż
Data publikacji:
24 października 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek