Informacja o wyłożeniu projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków Miasta Słupska
status: zamknięte
Stosownie do art. 24a ust.4, 5 i 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r, Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz.2027 z późn. zm.) Prezydent Miasta Słupska informuje, że w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku, przy ul. Plac Zwycięstwa 3. 76-200 Słupsk w pokoju nr 313 na III piętrze prawe skrzydło, w dniach od 02 kwietnia 2009 roku do 23 kwietnia 2009 roku, w godzinach od 900 do 1400, zostanie wyłożony do wglądu dla zainteresowanych osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej projekt operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali dla wszystkich dwudziestu obrębów ewidencyjnych położonych w jednostce ewidencyjnej miasto Słupsk.
Dokumentacja tego projektu składająca się z rejestru gruntów, rejestru budynków, rejestru lokali i map ewidencyjnych opracowana została na podstawie art.20 ust. 1-3 cytowanej wyżej ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz.454).
Zgodnie z art. 24a ust.6 ww. ustawy każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane ujawnione w projekcie operatu opisowo-kartograficznego, może w okresie wyłożenia projektu do wglądu zgłaszać uwagi do tych danych.
Prezydent Miasta Słupska informuje, iż niestawienie się w terminie i miejscu określonym w niniejszej informacji nie stanowi przeszkody do kontynuowania procesu modernizacji ewidencji gruntów i budynków i ujawnienia nowych danych w ewidencji gruntów i budynków.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Geodezji i Katastru
- Informację wytworzył:
- Prezydent Miasta Słupska Maciej Kobyliński
- Data wytworzenia:
- 12 marca 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Otwinowski
- Data publikacji:
- 18 marca 2009